عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که برای حل مشکلات مالی و همچنین پرونده‌های این باشگاه در AFC تلاش خواهد کرد.

امیرحسین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابش به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: به کمک هیئت مدیره استقلال آمده‌ام تا این تیم به جایگاه واقعی‌اش دست پیدا کند. هر زمان که استقلال و پرسپولیس در اوج بوده‌اند، تیم ملی هم در اوج بوده است. اکنون این دو تیم در آسیا نتایج خوبی گرفته و نشاط را آورده‌اند. باید سعی کنیم استقلال و پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌شان برسانیم. وزیر ورزش و جوانان تکلیف و محبت کرد که به هیئت مدیره استقلال اضافه شوم و هر کمکی از دستم برمی‌آید، انجام می‌دهم.

وی در مورد مشکلات مالی استقلال تصریح کرد: مشکلات مالی گریبانگیر جامعه شده و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. باشگاه‌های سپاهان‌، ذوب‌آهن و سایپا هم با مشکلات مالی مواجه هستند. با برنامه صحیح و حمایت‌های وزیر ورزش سعی خواهیم کرد مشکلات را حل کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته که هدف اصلی‌اش برای حل مشکل استقلال در رابطه با پرونده‌های این تیم در AFC است و اینکه چطور می‌خواهد به تنهایی این کار را انجام دهد، گفت: قطعا به تنهایی نمی‌توان این کار را انجام داد، اما ۳۰ سال است که کار کرده‌ام و سابقه کار در کمیته انضباطی، استیناف و حقوقی را دارم و با مسائل AFC آشنا هستم و به این کنفدراسیون رفت و آمد داشته‌ام. سعی می‌کنیم به حل مشکلات باشگاه کمک کنیم تا هواداران ناراحتی بابت کسر امتیاز یا محرومیت‌های نقل و انتقلاتی نداشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.