رئیس‌جمهور روسیه در شصت‌وهشتمین کنگره فیفا از حامیان این کشور جهت میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر پوتین امروز (چهارشنبه) پس از پایان سخنرانی جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا در شصت‌وهشتمین کنگره سالانه فیفا حضور یافت.

رئیس‌جمهوری روسیه در آغاز گفت: باید اعلام کنم کشورمان آماده برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال است تا این اطمینان برای هر کسی که به روسیه برای تماشای این بازی‌ها می‌آید احساس مثبت و آرامش خاطری داشته باشد.هدف روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ این است که میهمانان، ستاره‌های فوتبال و هواداران، میهمان‌نوازی و دوستی مردم ما را احساس کنند. با فرهنگ اصیل و چند ملیتی روسیه، و طبیعت منحصربه فردش مواجه شوند و دوباره تصمیم به بازگشت به کشورمان بگیرند. اجازه بدهید تا برای حاضران در شصت‌وهشتمین کنگره فیفا آرزوی موفقیت کنم. منتظر شما در بازی افتتاحیه فردا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو هستیم. خوشحالیم که می‌توانیم شما را دوباره ببینیم و به شما بابت حضور در روسیه خوشامد می‌گویم.

پوتین در ادامه اظهار داشت: هم‌اکنون شروع یک تورنمنت طولانی، سخت و مسئولیت‌برانگیز در مسیر جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال است که در آن با هم هستیم. ما با هم یک تیم خواهیم بود. آماده‌سازی برای برگزاری چنین تورنمنتی بزرگی فقط وظیفه کشور میزبان نبود و نیست. بدون حضور متخصصان گسترده و علاقمندان خانواده بزرگ فوتبال از سراسر جهان راه‌حلی برای آن متصور نبودیم. کنگره فیفا فقط یک سنت نیست و فرصتی برای روسیه به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال ایجاد کرد تا از شما بابت کمک‌هایتان قدردانی کنیم. روسیه از تمامی دوستانش به خاطر حمایت‌های لفظی و عملی در طول هشت سال اخیر قدردانی می‌کند. روسیه خود را برای میزبانی از یکی از محبوب‌ترین رقابت‌های ورزشی جهان مهیا کرده است. ما با هم تمام تلاش خود را به کار بستیم تا جام جهانی ۲۰۱۸ در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.