مدافع میانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید به احتمال بازگشت به تیم سابقش نه نگفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا اعتراف کرد که دومین دوره بازیگری‌اش در میلان اتفاق غیرممکنی نیست و خوشحال می‌شود اگر بار دیگر فرصت بازی در روسونری را داشته باشد.

مدافع پاری‌سن‌ژرمن که در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ بازی برای میلان انجام داد و با این تیم قهرمان سری A شد، به گازتا دلواسپورت گفت: میلان در قلب من است و تا ابد خواهد بود، پس چطور می‌توانم به فرصت بازی در این تیم نه بگویم؟ صحبت کردن درباره آینده هرگز کار آسانی نیست اما در فوتبال شما هرگز نمی‌‌توانید بگویید هرگز! هر چیزی ممکن است. برگشتن به میلان برای به پایان رساندن دوران بازیگری‌ام می‌تواند اتفاق زیبایی باشد.

سیلوا درباره عملکرد جنارو گتوسو، سرمربی میلان در فصل اخیر هم عنوان کرد: او برای این مقطع حساس از تاریخ باشگاه میلان، فرد مناسبی بود. من طرفدار پروپاقرص میلان هستم و با اشتیاق زیاد، پیگیر نتایج این تیم هستم. فوتبال ایتالیا و اروپا به یک میلان واقعی نیاز دارد. متأسفانه میلان تا چنین جایگاهی فاصله زیادی داد اما وقتی شما تغییرات فراوانی اعمال می‌کنید، همین می‌شود و باید انتظار بروز یکسری مشکلات را داشته باشید. با این حال گتوزو دارد کارش را به خوبی انجام می‌دهد. او همان روحیه دوران بازیگری‌اش را دارد، با جرات است، هرگز تسلیم نمی‌شود و از سیاست چماق و هویج استفاده می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.