کارلوس کی روش در گفت و گو با رویترز از این گفته که پس از ۷ سال از ایران می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛گفت و گوی صریحکارلوس کی روش با رویترز تقریبا تکلیف تیم ملی ایران را برای رقابت های جام ملتهای۲۰۱۹ مشخص کرد. اینکه او روی نیمکت تیم ملی نیست. کی روش اما در همین مصاحبه از دوپیشنهاد مهم برای آتیه مربیگری اش سخن گفت. اینکه به بازنشستگی فکر کرده امایکباره تصمیم گرفته در جام جهانی قطر هم حاضر باشد و تنها مربی دنیا لقب بگیرد که۵ تیم را به جام جهانی برده است. او حالا همراه با دو مربی دیگر ، صاحب رکوردمشترک ۴ صعود به جام جهانی است.

او گفته یک پیشنهاد آسیایی و یک پیشنهادآفریقایی برای بودن روی نیمکت ملی دارد که بعد از جام جهانی خیلی جدی به آنها فکرمی کند. پیشنهادهای او اما از کدام کشورهاست؟

مدت هاست که سایت های روسی و ازبک از این مینویسند که فدراسیون فوتبال این کشور خیلی جدی به دنبال کی روش است. البته برانکو ونزدیکانش هم خیلی ادعا داشتند از ازبکستان برای این تیم با او صحبت شده است اما درنهایت او در پرسپولیس ماند و تیم ملی ازبکستان ، جوان هایش را به ایران آورد تاشاید از کی روش برای نسل جوانش دلبری کند.

هنوز هم همه می گویند کی روش وقتی تیم ملی جوانشده ایران در بازی با روسیه را دید تصمیم گرفته به ایران بیاید و ۷ سال در ایرانماند. حالا هم او به این باور رسیده که ازبکستان توان صعود به جام جهانی بعدی رادارد.

تیم دیگری که به نظر کی روش علاقه بیشتری به آندارد ، الجزایر است. تیمی پر ستاره با داشتن بازیکنانی چون ریاض محرز و بونجاح وخیلی های دیگر که همین عیدی در برابرش بازی کردیم. تیمی که رئیس فدراسیونش همینچند روز قبل بار دیگر اسطوره فوتبال شان یعنی رباح ماجر را اخراج کرده و گفته یکمربی بزرگ کلاس جهانی برای تیمش می آورد!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )