مدیر برنامه‌های هافبک ایتالیایی ناپولی از مذاکره با آبی پوشان شهر منچستر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر برنامه‌های ژورگینیو اعلام کرد که دو باشگاه ناپولی و منچسترسیتی برای انتقال این بازیکن برزیلی‌الاصل به لندن وارد مذاکره شده‌اند و البته این را هم گفت که نهایی شدن این جابجایی به نظر سرمربی جدید آبی‌‌پوشان سن‌پائولو بستگی دارد.

ژورگینیو که یکی پرطرفدارترین بازیکنان این روزهای فوتبال اروپاست، قیمتی معادل ۶۰ میلیون یورو دارد که پرداخت آن برای مالکان متمول سیتی چندان سخت نیست.

ژوائو سانتوس، مدیربرنامه‌های ژورگینیو در این خصوص به رادیوی ایتالیا گفت: انتخاب آنچلوتی به عنوان سرمربی ناپولی یک غافلگیری واقعی بود اما فوتبال ورزشی در تکاپو است و در هر لحظه از آن شما می‌توانید یک اتفاق جدید را تجربه کنید. امروز ژورگینیو بازیکن ناپولی است. با او هیچ تیمی قرارداد نبسته و ناپولی هم با هیچ کسی به توافق نرسیده است. با این حال، ناپولی و منچسترسیتی مذاکرات‌شان را ادامه می‌دهند و با آرامش در مورد جزئیات صحبت می‌کنند. باید ببینیم چه می‌شود.

وی افزود: باید دید آنچلوتی ژورگینیو را می‌خواهد یا نه. من نمی‌دانم در حال حاضر چه اتفاقی قرار است بیفتد. ژورگینیو بازیکنی است که گواردیولا به طور مرتب از او تعریف می‌کند و علاوه بر او چند مربی دیگر هم خواهانش هستند. بعد از ۳ بازی دوستانه ایتالیا، اوضاع مشخص‌تر می‌ود.

گفته می‌شود در صورتی که مائوریسیو ساری سرمربی سابق ناپولی هدایت چلسی را برعهده بگیرد، احتمال اینکه او ژورگینیو را با خودش به استمفوردبریج ببرد زیاد است.

مدیر برنامه‌های این ملی‌پوش ایتالیایی در این باره عنوان کرد: چیزی درباره مذاکره ساری و چلسی نمی‌دانم و نمی‌توانم فرضیه‌پردازی کنم چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.