مراکز رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهیای میزبانی از ۵ هزار روزنامه‌نگار از سراسر جهان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، تعداد درخواست‌های اعتبارنامه‌های مراکز رسانه‌های مستقر در ۱۱ شهر میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از ۵ هزار نیز فراتر رفته است. این درخواست‌ها از سوی رسانه‌های روسی و دیگر کشورهای جهان به فیفا ارائه شده است.نمایندگان رسانه‌ای ۳۰ کشور جهان از روسیه تا آرژانتین، برزیل، ژاپن و چین در فهرست ۵ هزار نفره روزنامه‌نگاران ورزشی قرار دارند و در روسیه نیز بیشترین درخواست‌ها در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، کازان، روستوف و سارانسک ارائه شده‌اند.

روسیا تودی به عنوان بزرگترین آژانس رسانه‌ای روسیه اپراتور اصلی مراکز رسانه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای روزنامه‌نگاران این کشور و خارجی‌ها خواهد بود. مراکز رسانه‌ای در شهرها و مناطق میزبانی دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال قرار دارند و به روزنامه‌نگاران کمک می‌کند تا به نحو مطلوبی این رقابت‌ها را تحت پوشش خبری و تصویری قرار دهند.

روسیه برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.