سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به برگزاری پنجاهمین دوره مربیگری درجه A فوتبال آسیا که اردیبهشت ماه در مشهد برگزار شده ، پرداخته است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پنجاهمین دوره مربیگری درجه A فوتبال آسیا از ۱۲ اردیبهشت ۹۷  در شهر مشهد مقدس  آغاز شد. از این رو AFC  در گزارشی به برگزاری این دوره اشاره کرده است.  در این گزارش آمده است:

پنجاهمین دوره مربیگری درجه A فوتبال آسیا از ۱۲ اردیبهشت ۹۷  در شهر مشهد مقدس  آغاز شد. این دوره طی دو مرحله از تاریخ ۹۷/۲/۱۲ لغایت ۹۷/۲/۲۴ و ۹۷/۴/۲ لغایت ۹۷/۴/۱۴  در ورزشگاه امام رضا به همت کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برگزار می شود.

 دکتر سید میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه این کلاس سخنرانی و اعلام کرد که این برگزاری باشکوه بخاطر حمایتهای فدراسیون فوتبال از کمیته آموزش بوده و باید شعار کیفیت بازیکن بستگی به کیفیت مربی و کیفیت مربی بستگی به کیفیت آموزش را در ایران و آسیا نهادینه کنیم و این مهم عملی نخواهد شد مگر اینکه از خودمان و همین الان شروع کنیم. در این دوره ۲۴ نفر از بهترین مربیان B آسیا که اغلب آنها سابقه بازی در تیم ملی و لیگ برتر را دارند ( جواد نکونام - رضا عنایتی - نیما نکیسا - هادی عقیلی - حسین کاظمی - کیانوش رحمتی - علی علیزاده - پیروز قربانی - علی نظر محمدی - مسعود حنطه - مصطفی صنوبری - حمید زوهانی - سید محمد منتظری - علی رضا اکبرپور - ابراهیم صادقی - حمیدرضا فرزانه - بهمن طهماسبی - میثم بائو - سعید لطفی - احمد تقوی - نوریس باقری - بابک ذوالرحمی - علی اصغر قربانعلی پور - بهرام اسماعیلی ) حضور دارند.  همچنین اردشیر پورنعمت، نادر عربی و امیرحسین پیروانی مدرسان این کلاس هستند. 

سیاستهای جدید کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و توانمندی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و وجود ورزشگاه امام رضا با امکانات ممتازی که دارد، باعث شده که این دوره آموزشی در شهری غیر از تهران و در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.