استیلی:نگاه فدراسیون جای تبریک دارد / نشست  رییس فدراسیون فوتبال با اعضای کمیته فنی و توسعه،مدیر و سرمربی تیم ملی امید ایران برگزار شد.  

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال به همراه حمید استیلی و زلاتکو کرانچار،امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال،با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار،حمید استیلی،مدیر تیم ملی امید گزارش مبسوطی از برپایی مرحله نخست اردوی انتخابی این تیم را به ریاست فدراسیون فوتبال ارائه کرد و افزود:خوشبختانه در همین اردو،چهره های مستعد زیادی از سرتاسر کشور زیر ذره بین کادر فنی قرار گرفتند.فرآیند طی شده دقیقا بر مبنای شناسایی چهره های آینده فوتبال ایران است و نگاه عمیق فدراسیون برای ساختن فردای فوتبال این مرز و بوم جای تبریک دارد.

وی افزود:در دیدار با ریاست فدراسیون،همچنین گزارشی از روند برنامه های اردویی ارائه شد.فدراسیون فوتبال تلاش گسترده ای را در جهت آماده سازی تیم ملی امید انجام داده و به زودی برنامه های مرتبط اعلام خواهد شد.زلاتکو کرانچار،هم در این دیدار از رییس فدراسیون فوتبال در جهت تدوین این برنامه تقدیر کرد.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.