سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته مدعی شد که با چند تیم وارد مذاکره شده است.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه وضعیتش برای ماندن در نفت مسجدسلیمان به کجا رسید، گفت: هنوز منابع مالی و اسپانسر تیم مشخص نشده است و منتظرم تا این موضوع روشن شود. مردم و مسئولان به من لطف دارند، ولی حالا که تیم به لیگ برتر آمده است قطعاً شرایط عوض خواهد شد. اگر باشگاه و اسپانسر دوست داشته باشند که این همکاری را ادامه دهیم، من هم علاقه‌مند هستم که اینجا بمانم و اگر هم این اتفاق رخ نداد، باید دید قسمت چه خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با او تماس گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: در باشگاه هم هنوز کسی تکلیف خودش را نمی‌داند. من با آقای وزیری مدیرعامل باشگاه یا سرپرست تیم در تماس هستم و حتی با مسئولان از جمله آقای ناصری مدیر شرکت نفت هم صحبت کرده‌ام، ولی تا وقتی اسپانسر و منابع مالی مشخص نشود، نمی‌توان اقدامی انجام داد. از طرفی شاید تغییراتی هم ایجاد شود و الان شرایط طوری است که در نفت مسجدسلیمان هیچ‌کس تکلیف خودش را نمی‌داند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا با تیم‌های دیگر مذاکره کرده است یا خیر، گفت: با چند تیم صحبت کرده‌ام، اما منتظرم تا ابتدا وضعیت نفت مسجدسلیمان مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.