تیم کلیولند کاوالیرز با تنها شوت ۳ امتیازی لبران جیمز که در ثانیه آخر بازی پرتاب شد مقابل ایندیانا به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (پنجشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا و از مرحله پلی‌آف، تیم کلیولند کاوالیرز با ۴۴ امتیاز، ۸ پاس گل و ۱۰ ریباند لبران جیمز در بازی پنجم مقابل میهمان خود ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید تا ۳ بر ۲ در بازی شماری از این تیم پیش افتاده باشد.

تنها شوت ۳ امتیازی جیمز در این بازی در ثانیه آخر به سمت سبد پیسرز پرتاب شد و همین پرتاب موفق، عامل برتری ۳ امتیازی کلیولند بر میهمان سرسختش بود.

او در فاصله ۳ ثانیه به پایان بازی، توپ ویکتور اودالپو، بازیکن حریف را دفاع و سپس تنها شوت ۳ امتیازی خود را وارد سبد ایندیانا کرد.

لبران جیمز در این مورد گفت: من در این بازی احساس کردم یک بچه هستم که در خانه خود با جورابش به عنوان توپ، بسکتبال بازی می‌کند.

جیمز در این دیدار برای بیست و یکمین بار در مرحله پلی‌آف، بیش از ۴۰ امتیاز کسب کرد و از رکورد جری وست گذشت. او در در مرحله پلی آف در ۱۰۱ بازی بیش از ۳۰ امتیاز کسب کرده و از این لحاظ پس از مایکل جردن با ۱۰۹ بازی در مکان دوم تاریخ لیگ قرار دارد.

در بازی دیگری که در سالن تویوتا سنتر برگزار شد، تیم هیوستون راکتس با ۲۴ امتیاز و ۱۲ پاس گل جیمز هاردن مقابل میهمان خود مینه سوتا تیمبر وولوز برای چهارمین بار در مرحله پلی آف به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب شد.

تنها یک پرتاب از ۲۷ پرتاب آزاد کلیولند در این بازی به هدر رفت. راکتس در طول این بازی تنها ۴ ترن اوور داشت.

بازی دیگر صبح امروز در سالن چیساپیک انرژی بین دو تیم اوکلاهماسیتی تاندر و میهمانش یوتا جز انجام شد. در این بازی باز هم امتیازات راسل وستبروک به کمک تاندر آمد و باعث برتری این تیم شد. وستبروک در این بازی خانگی ۴۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۷ پاس گل داشت. با این حال یوتا در بازی شماری ۳ بر ۲ از اوکلاهماسیتی پیش است.

آخرین بازی هم در کانادا برگزار شد و تیم تورونتو رپتورز، تنها تیم کانادایی NBA میهمان خود واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت تا در بازی شماری ۳ بر ۲ پیش بیفتند.

دیدارهای مرحله پلی آف لیگ به صورت ۴ پیروزی از ۷ بازی برگزار می‌شود.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

ایندیانا ۹۵ – کلیولند ۹۸ (۳ بر ۲ به سود کلیولند)

واشنگتن ۹۸ – تورونتو ۱۰۸ (۳ بر ۲ به سود تورونتو)

مینه سوتا ۱۰۴ – هیوستون ۱۲۲ (۴ بر یک به سود هیوستون)

یوتا ۹۹ – اوکلاهماسیتی ۱۰۷ (۳ بر ۲ به سود یوتا)

نتیجه بازی شماری دیدارهای مرحله پلی‌آف NBA به شرح زیر است:

کنفرانس غرب:

هیوستون ۴ – مینه سوتا یک

اوکلاهماسیتی ۲ – یوتا ۳

پورتلند صفر – نیواورلینز ۴

گلدن استیت ۴ – سان‌آنتونیو یک

کنفرانس شرق:

تورونتو ۳ – واشنگتن ۲

کلیولند ۳ – ایندیانا ۲

فیلادلیفا ۴ – میامی یک

بوستون ۳ – میلواکی ۲

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.