تمرین صبح امروز پرسپولیس با حضور ملی پوشان این تیم پیش از بازی با سپیدرود رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز پرسپولیس ساعت ۱۱ در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا در سالن وزنه مشغول انجام تمرینات بدنسازی شدند و پس از ۳۰ دقیقه وارد زمین چمن این مجموعه شدند.

* تمرینات پرسپولیس با صحبت های برانکو ایوانکوویچ برای بازیکنان آغاز شد. سپس آنها زیر نظر سرمربی این تیم کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

* ایگور پانادیچ از همان ابتدای تمرین، تمرینات اختصاصی را برای دروازه بان های تیم در نظر گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس پس از پاسکاری های متوالی در طول زمین به دو دسته تقسیم شدند. بازیکنانی که معمولا بیش از سایران در ترکیب اصلی سرخپوشان در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به میدان می روند زیر نظر مستقیم برانکو قرار گرفتند تا شوت به دروازه و تاکتیک های مربوط به بازی با سپیدرود را تمرین کنند. همچنین نیمکت نشینان پرسپولیس تمرین شوتزنی به سمت چارچوب دروازه را با کریم باقری انجام دادند.

* هنگام شوتزنی بازیکنان ذخیره به سمت دروازه ابوالفضل درویش وند دروازه بان سوم سرخپوشان، محسن مسلمان کری جالبی با گلر جوان تیمش به راه انداخت.

* هافبک پرسپولیس که در ماه های اخیر نیمکت نشین صرف شده است به درویش قول داد اگر بتواند شوت های بازیکنان را مهار کند پاداش نقدی به او خواهد داد. اتفاقی که پس از چند دقیقه با گل خوردن درویش وند از امید عالیشاه رخ نداد.

* افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از حواشی به وجود آمده در هفته های گذشته در تمرین امروز سرخپوشان غایب بود. این در حالی است که پیروانی در تمرین روز گذشته سرخپوشان نیز حضور نداشت.

* تمرین پرسپولیس پس از حدود ۱۰۰ دقیقه به پایان رسید تا بازیکنان این تیم به رختکن بروند و خود را برای تمرین صبح فردا آماده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.