روبرت لواندوفسکی یک بار دیگر سوژه مذاکرات مدیر برنامه‎هایش با سران بایرن شده تا شرایط انتقال احتمالی او به رئال مادرید در پایان فصل بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاید تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل هم قرار گرفته باشند، اما این باعث نشده تمرکز تیم مادریدی از تلاش برای جذب روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی‌ها، برداشته شود.

بازار نقل و انتقالاتی تابستانی نزدیک است و مدیر برنامه‌های جدید لواندوفسکی، پینی زهاوی اخیرا با سران باشگاه آلمانی مذاکره‎‌ای داشته تا شرایط را برای انتقال احتمالی موکلش به رئال جویا شود.

از آنجایی که یوپ هاینکس، سرمربی بایرن، به صورت موقت در این تیم است در این باره اظهار نظری نکرده و تصمیم گیری را به رومنیگه و مدیران باشگاه ارجاع داده است. اما سران بایرن پیش از این هم اعلام کرده بودند که تمایلی برای فروش ستاره تیمشان ندارند.

این سومین بار است که رئال مادرید برای خرید لواندوفسکی تلاش می‎کند و دو بار دیگر در فصول گذشته این کار را کرده بودند. احتمالا مذاکرات جدی‏تر در این باره بین باشگاه مادریدی، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی و سران بایرن در پایان فصل انجام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.