سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما می‌توانیم مشکلات گذشته را فراموش کنیم و صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه باز کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از تبریز، اطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دیدار با صنعت نفت بازی مهمی برای ماست. از زوایای مختلف این حرف را می‌زنم. اول اینکه این دیدار یکی از دو بازی آخر ما در لیگ برتر به حساب می‌آید، اما به امید خدا قرار است لیگ را با نتیجه خوب به پایان برسانیم و فصلی که با مشکلات زیادی در آن حضور داشتیم، بدون مشکل به پایان ببریم. از یک طرف هم می‌خواهم تشکر کنم از مصطفی آجورلو که باعث شد من اکنون اینجا باشم. می‌خواهیم فردا با یک نتیجه خوب او را بدرقه کنیم و به مدیرعامل جدیدمان هم خوش‌آمد بگوییم.

وی ادامه داد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و فردا بازی دشواری خواهیم داشت، اما تیمی که بیشتر به امتیاز نیاز دارد ما هستیم و می‌خواهیم نتیجه خوبی هم بگیریم. اهمیت بازی فردا این است که می‌تواند برای جامعه تراکتورسازی شروع دوباره خوبی باشد. ما می‌توانیم مشکلات گذشته را فراموش کنیم و صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه باز کنیم. البته آرزوی قلبی ما این بود که با حضور هواداران‌مان این شروع دوباره را داشته باشیم، اما متأسفانه با محرومیتی که نمی‌دانم چطور است باید بدون حضور هواداران‌مان بازی کنیم. شرایط هر چه می‌خواهد باشد، اما ما فردا مجبوریم تا همه مشکلات را کنار بگذاریم و بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی همچنین تصریح کرد: دانیال اسماعیل‌فر شرایط خوبی برای بازی فردا دارد و تلاش می‌کنیم از او در این دیدار استفاده کنیم.

ساغلام در خصوص تغییر و تحولات اخیر باشگاه تراکتورسازی نیز گفت: تنها چیزی که ما اکنون به آن فکر می‌کنیم این است که فردا بتوانیم نتیجه خوب به دست آوریم و برنده از زمین خارج شویم. چیزی که اهمیت دارد این است که تراکتورسازی در آینده بتواند نتایج خوبی کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.