سکاندار بارسلونا تیمش را به بهترین نحو برای فینال جام حذفی اسپانیا آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل سویا، آمادگی شاگردان خود را مورد اشاره قرار داد.

او گفت: قهرمانی در جام حذفی می تواند راهی برای پشت سر گذاشتن غم حذف از لیگ قهرمانان باشد. در تیمی مانند بارسلونا پیروز شدن و قهرمانی اجباری است و شما باید فاتح لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان شوید. این بازی مانند دیگر فینال‌هاست. هنوز هیچ جامی نبرده‌ایم و هر احتمالی در مورد این بازی وجود دارد. شاید ما مدعی اول قهرمانی باشیم اما هنوز بازی شروع نشده است. در لیگ قهرمانان هم مدعی اصلی صعود بودیم و حذف شدیم!

والورده در ادامه افزود: زمانی که سرمربی بیلبائو بودم غلبه بر بارسلونا را معجزه نمی‌دانستم. در این فینال هر ۲ تیم شانسی تقریبا مساوی برای پیروزی دارند. به دنبال بهانه جویی نیستم و اگرچه که بازی‌های جام حذفی درژانویه و فوریه باعث تساوی مقابل ختافه و اسپانیول شد اما خستگی دلیل حذف از لیگ قهرمانان نبود. تساوی چند هفته قبل برابر سویا هشداری برای فینال جام حذفی است. در آن دیدار خیلی اذیت شدیم و سویا به پیروزی نزدیک‌تر بود. ما به بهترین نحو برای بازی آماده شده‌ایم و آمادگی قهرمانی را داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.