هافبک - مهاجم تیم فوتبال پارس تمایل دارد، همچنان به حضور در این تیم لیگ برتری ادامه دهد.

امید سینگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه تیمش با شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر از لحاظ نتیجه‌گیری دچار اَُفت شد، گفت: ما در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتیم، ولی همان زمان هم می‌گفتیم که نباید انتظارات از پارس جنوبی بالا برود، چون این اولین سالی است که تیم ما در لیگ برتر حضور دارد. در مجموع معتقدم الان بهترین جایگاه را داریم و باید این را در نظر بگیرید که پارس جنوبی تازه به لیگ برتر آمده است.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال پارس در ادامه افزود: ما می‌توانستیم در نیم‌فصل دوم هم نتایج خوبی بگیریم، اما مشکلات مالی تا حدودی تمرکز بازیکنان را به‌هم زد و از طرفی مصدومیت تعدادی از بازیکنان هم باعث شد پارس جنوبی تا حدودی دچار مشکل شود. با این حال تلاش می‌کنیم تا در دو بازی پایانی هم خوب امتیاز بگیریم و بتوانیم چند پله در جدول صعود کنیم.

وی در مورد عملکردش در فصل جاری نیز تصریح کرد: خدا را شکر راضی هستم، هرچند که این فصل می‌توانست برای من خیلی بهتر باشد. البته یک مصدومیت کوچک سراغم آمد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد به تیم ملی هم می‌رسیدم. قرار بود به اردوی تیم ملی دعوت شوم، ولی متأسفانه اتفاقاتی افتاد که به هدفم نرسیدم. با این حال ناامید نیستم و تلاش می‌کنم تا در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشم و به تیم ملی هم برسم.

سینگ در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: قرارداد من به پایان می‌رسد و شش هفت پیشنهاد خوب هم دارم. البته دوست دارم در پارس جنوبی بمانم، چون به زندگی در جم و مردم این شهر عادت کرده‌ام. حالا باید دید تا پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، ولی اولویت اولم پارس جنوبی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.