مسعود شجاعی با اشاره به حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفت: از این که عضو بهترین تیم فوتبال آسیا هستم افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار برابر تونس در پاسخ به سوال خبرنگار تونسی که از کارلوس کی‌روش چه چیزی کسب کرده‌اید، گفت: اولین موضوع که مهمترین نکته هم هست، نظمی است که آقای کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران آورده است. ما در فوتبال‌مان همیشه به نظم نیاز داشته داریم. مطمئنا کی‌روش با تجربیات و موفقیت‌هایی که در دوره مربیگری‌اش در تیم‌های بزرگ کسب کرده اعتماد به نفس و سازماندهی را بعد از سال‌ها به فوتبال ایران آورده است.

وی افزود: گفت با توجه به پتانسیلی که در فوتبال ایران وجود دارد با استفاده از مربی‌ای مثل کی‌روش توانستیم نتایج چند سال اخیر را کسب کنیم.

شجاعی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید حس شما از بازی در بهترین تیم آسیا چیست، گفت: خیلی خوشحالم که می‌توانم عضو این تیم باشم. هر چند فهرست نهایی اعلام نشده اما همین که در حال حاضر در این تیم هستم خیلی خوشحال کننده و باعث افتخار است.

او درباره همگروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گفت: یاد گرفته‌ایم که از فرصت‌های به دست آمده بهترین استفاده را داشته باشیم. همگروهی با این سه تیم بهترین فرصت است که از آن استفاده کنیم و لذت ببریم. ما هیچ ترسی از رقبا نداریم و بلکه بر عکس از این بازی‌ها لذت می‌بریم. رویارویی با چنین تیم‌هایی شاید نصیب کمتر بازیکنی شود. سعی می‌کنیم شایستگی‌مان را نشان دهیم و به همه ثابت کنیم حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبا نیستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )