مسئولان دو باشگاه مطرح شهر میلان در خصوص پایمال شدن حق هواداران نیمه آبی‌ شهر اختلافاتی پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر از رقیب همشهری خود در خصوص عدم استرداد هزینه خرید بلیت تماشای دربی دلامادونینا بعد از تغییر زمان این بازی توضیح خواسته است.

تیم‌های میلان و اینتر دو هفته پیش قرار بود به مصاف یکدیگر بروند که این بازی بعد از مرگ ناگهانی داویده آستوری، مدافع فیورنتینا لغو و به تاریخ چهارم آوریل موکول شد. سایت باشگاه میلان بعد از این اتفاق اعلام کرد که به آن دسته از هوادارانی که بلیت بازی را خریداری کرده‌اند اما به خاطر تغییر زمان این بازی قادر به تماشای آن در سن‌سیرو نخواهند، هزینه خرید بلیت را مسترد خواهد کرد اما چنین امکانی را تنها برای هواداران خودش قائل شد نه برای هواداران اینتر.

باشگاه اینتر هم در واکنش به این اقدام رقیب همشهری، در سایت رسمی خود بیانیه‌ای با این مضمون منتشر کرده است: در خصوص موضوع تغییر برنامه برگزاری دربی میلان که ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه (به وقت محلی) برگزار خواهد شد، باشگاه اینتر اعلام می‌کند که این باشگاه همچنان منتظر بیانیه باشگاه میلان در خصوص امکان استرداد وجه خرید به آن دسته از هوادارانی است که امکان رفتن به ورزشگاه را ندارند.

با توجه به اینکه میلان میزبان دربی دلامادونینا است، سهمیه‌بندی و توزیع بلیت‌های تماشا این بازی توسط روسونری صورت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.