نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان توضیح داد و گفت: پیشنهاد ایران در نشست آتی کمیته مسابقات AFC مطرح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کفاشیان بعد از نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی گفت: از موارد مطرح شده که در مورد ایران بود، تأیید برنامه های کمیته پزشکی بود. براین اساس ایفمارک، مرکز پزشکی ایران و فعالیت های آن را در AFC به رسمیت شناخت و به عنوان یکی از مراکز ویژه پزشکی در آسیا پذیرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این فعالیت های پزشکی فوتبال ایران به رسمیت شناخته نشده بود، یادآور شد: تا الان این کار از طریق فیفا انجام می شد، این کار جدیدی بود که انجام شد و برای اولین بار فعالیت های پزشکی ایران به رسمیت شناخته شد و کشورهای دیگر مانند ژاپن و کره جنوبی هم اعلام آمادگی کردند که چنین مرکزی را ایجاد کنند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بحث دیگری که مطرح شد مربوط به پیشنهادی بود که ایران در رابطه با دیدارهای تیم های ایرانی و عربستانی مطرح کرده بود. قرار بر این شد که این موضوع در نشست آتی کمیته مسابقات که حدود دو ماه و نیم دیگر برگزار می شود، مطرح شده و در جلسه آتی هیأت رئیسه AFC به آن رسیدگی شود تا از سال آتی برای فصل بعد تصمیم گیری شود که این مسابقات به چه صورت برگزار شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )