در جهت آماده‌سازی تیم‌ها برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که بزودی قرار است برگزار شود بازی‌های ملی‎ای برگزار می‎شود که نباید دیدنشان را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز به روز به بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک‌تر می‌شویم و به همین دلیل تیم‌ها بازی‌های ملی را با هدف آماده شدن و محک زدن خودشان برای آن تورنمنت آغاز کرده‌اند. اما در میان بازی‌های زیادی که قرار است برگزار شود بازی‌هایی هستند که نباید دیدنشان را از دست داد. در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود. این بازی‌ها روز جمعه، ۲۳ مارچ برگزار می‌شوند.

اروگوئه – جمهوری چک

اروگوئه همیشه تیمی جنگجو است و با تیمی بازی می‎کند که در جام جهانی حضور ندارد. حضور کاوانی و سوارس در خط حمله دیدنی خواهد بود.

روسیه – برزیل

میزبان بازی‌ها خودش را مقابل تیمی قدرتمند محک خواهد زد و زردپوشان هم می‎توانند خودشان را بدون ستاره بزرگ، نیمار، مقابل تیمی خوب محک بزنند.

پرتغال – مصر

جدال بین دو نفر از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح که هر دو اخیرا گل‌های زیادی برای تیم‌هایشان زده‌اند.

آلمان – اسپانیا

قهرمان‌های دو دوره اخیر جام جهانی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو قرار است بازی بازی را ارائه دهند و به حریف حمله کنند. مطمئنا دیدار جذابی خواهد شد.

هلند – انگلیس

هلند در جام جهانی حاضر نیست، اما تیمی قدرتمند است و مطمئنا محک خوبی برای تیم ملی فوتبال انگلیس خواهد بود که در جام جهانی گذشته نتوانست قوی ظاهر شود. این تیم هری کین را برای این بازی ندارد.

ایتالیا – آرژانتین

هرچند ایتالیا در جام جهانی نیست، اما تیمی است که همیشه و در هر حالی تماشای بازی‌هایش لذت‎بخش است. سرمربی آرژانتین هم هنوز تصمیم نهایی درباره بازیکنان نهایی‌اش را نگرفته و این بازی دیدنی خواهد بود.

فرانسه – کلمبیا

در این بازی دوستانه بازیکنان سطح بالای زیادی حضور دارند و این مطمئنا بازی را جذاب و دیدنی خواهد کرد. بازیکنانی مانند گریزمن، امباپه، پوگبا، خامس رودریگس، فالکائو و ....

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.