گزارش رسانه‌های انگلیسی از احتمال خانه تکانی تابستانی در اولدترافورد و جدایی تعدادی از بازیکنان من‌یونایتد حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از میرر، اینطور که به نظر می‌رسد پایانی پرتنش برای فصل جاری در انتظار شیاطین سرخ است و تابستانی پرکار و پر از تغییر پیش روی این تیم.

اگرچه صعود به نیمه نهایی جام حذفی توانسته گوشه‌ای از ناکامی‌های اخیر منچستریونایتد به خصوص شکست خانگی‌اش مقابل سویا و حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را جبران کند اما هنوز هم آقای خاص تا برآورده کردن انتظاراتی که در ابتدای فصل از او می‌رفت فاصله زیادی دارد، هدفی که برای محقق کردنش تصمیم گرفته یکسری تغییرات کلی در اولدترافورد انجام دهد.

از جمله کارهایی که مورینیو پیش رو خواهد داشت پیدا کردن جانشین برای آن دسته از بازیکنانی است که از وضعیت‌شان و از فلسفه بازی مورینیو ناراضی هستند - به خصوص بعد از رفتاری که آقای خاص اخیراً با لوک شاو، دفاع چپ تیم در جریان برد اخیر من‌یونایتد برابر برایتون در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی داشد - و احتمال دارد که در پایان فصل از من‌یونایتد جدا شوند. در میان آنها خود شاو اولین بازیکنی است که انتظار می‌رود در اثر فشارهای آقای خاص اولدترافورد را ترک کند.

در همین حال از تعدادی دیگر از بازیکنان منچستریونایتد که آماده شده‌اند شانس خود را در جایی خارج از اولدترافورد امتحان کنند که این افراد شامل کریس اسمالینگ، دالی بلیند، آنتونی مارسیال و متئو دارمیان می‌شوند.

زوج اسپانیایی خوان ماتا و آندر هررا هم جزو بازیکنانی هستند که گفته می‌شود تابستان ۲۰۱۸ دیگر در منچستریونایتد نخواهند ماند به خصوص که آنها نتوانستند نظر مورینیو را با ثبات عملکردی که مد نظر این مرد پرتغالی است جلب کنند. آخرین نفری که نامش در لیست خروجی‌های احتمالی منچستریونایتد قرار گرفته، مروان فلینی، هافبک بلژیکی است که قراردادش با شیاطین سرخ در پایان فصل منقضی می‌شود و شنیده‌ها از توافق او با یک تیم ترکیه‌ای حکایت دارد.

در حالی که آینده این ۸ بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته، جدایی دو بازیکن منچستریونایتد قطعی به نظر می‌رسد که یکی از آنها مایکل کریک، هافبک کهنه‌کار تیم است که تصمیم به بازنشستگی گرفته و دیگری زلاتان ابراهیموویچی که قراردادش در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و قرار است عازم آمریکا شود تا در MLS‌ بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.