سرمربیان و مدیران تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، واکنش‌های متفاوتی به قرعه‌های خود در این مرحله نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (سه‌شنبه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد و ۸ تیم این مرحله رقبای خود را شناختند.

در حالی که تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ خوش‌شانس‌تر بودند و به ترتیب با رقبای آسان‌تری مانند رم و سویا روبه‌رو شده‌اند، یوونتوس و لیورپول بد‌شانس بوده‌اند و به ترتیب باید با رئال مادرید و منچسترسیتی پیکار کنند.

در زیر واکنش برخی از سرمربیان و مدیران تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی را مشاهده می‌کنید:

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول درباره مصاف با منچسترسیتی: ما در این فصل لیگ برتر یک بار به من‌سیتی باخته‌ایم و یک بار هم برده‌ایم. من فکر نمی‌کنم که قبل از قرعه‌کشی آنها ما را بهترین قرعه برای خودشان دانسته باشند. این برای ما یک نشانه از آن است که چقدر قوی می‌توانیم باشیم. قبلاً هم گفته‌ام و حقیقت دارد که تیم‌ها کم و بیش ترجیح می‌دهند در قرعه‌کشی‌ها همسایه‌های‌شان را انتخاب کنند. راستش برای من خیلی مهم نبود. دقیقاً مانند قبل است. باید قرعه‌مان را قبول کنیم. حالا منچسترسیتی است، پس بیایید برویم.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ درباره مصاف با سویا: من سویا را خیلی خوب می‌شناسم. آنها فوتبالی خلاقانه ارائه می‌کنند و از زمانی که مونتلا سرمربی‌شان شده، ثبات بیشتری دارند. سویا حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس درباره رویارویی با رئال مادرید: من فکر نمی‌کنم که دو تیم تحت تأثیر نتیجه فینال فصل گذشته (میان یوونتوس و رئال مادرید که ۴ بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت) قرار داشته باشند. داستان این بازی کاملاً متفاوت است چون پای ۱۸۰ دقیقه بازی در میان است. من فکر می‌کنم که بتوانیم برای رئال مادرید دردسرساز شویم اگرچه می‌دانیم که مشکلات فراوانی پیش روی خودمان هم خواهد بود از جمله محرومیت دو بازیکن‌‌مان برای بازی رفت (میرالم پیانیچ و مهدی بن‌عطیه).

تکسیکی بگیریستاین، مدیر اجرایی منچسترسیتی درباره مصاف با لیورپول: یک قرعه بسیار سخت نصیب ما شد. ما برابر یک تیم لیگ برتر بازی خواهیم کرد و در لیگ قهرمانان این چیزی نیست که شما دوست داشته باشید رخ دهد. ما یکدیگر را خوب می‌شناسیم پس این قرعه برای ما بسیار سخت‌تر است.

فرانچسکو توتی، نایب رئیس باشگاه رم درباره مصاف با بارسلونا: در روزنامه آس خوانده بودم که بارسایی‌ها رم را به یوونتوس ترجیح می‌دهند پس از این بابت خوشحالم. نشان خواهیم داد که این تیم هم می‌تواند با بارسلونا بجنگد. تمام دنیا انتظار صعود بارسلونا را دارند اما آنها هم یک حریف سرسخت خواهند داشت. من مطمئنم که بارسلونا هم نگران رویارویی با ماست. ما این فصل از گروهی سخت با حضور چلسی و اتلتیکو مادرید صعود کردیم که همه آنها را مدعیان اصلی صعود می‌دانستند. عملکرد ما تا این مقطع از فصل مثبت بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.