جلال حسینی مدافع تیم ملی گفت: در حال حاضر بازیکنان شرایط خوبی دارند. این تمرینات باعث پیشرفت تیم ملی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی عصر جمعه در حاشیه دومین تمرین تیم ملی فوتبال گفت: اردوی تیم ملی تشکیل شد. ما دیروز ریکاوری خوبی کردیم. بازیکنان شرایط خوبی دارند. بازیکنان داخلی روز به روز پیشرفت می‌کنند. کارهایی که انجام می‌شود فوق العاده است.

مدافع تیم ملی درباره احتمال لغو دیدار دوستانه ایران و سیرالئون گفت: ما باید تمرین کنیم. همه بازیکنان وظیفه دارند بهترین شرایط را در اردوهای تیم ملی داشته باشند. این مسائل به ما ربطی ندارد. فدراسیون وظیفه دارد این قبیل موضوعات را پیگیری کند.

او درباره تاثیر برگزاری بازی دوستانه ایران و سیرالئون تاکید کرد: این بازی خیلی به ما کمک می‌کند. هر بازی تدارکاتی تاثیر خود را دارد. تیم‌های دیگر هم از این قبیل بازی‌ها برگزار می‌کنند. چرا که موجب افزایش تمرکز و اعتماد به نفس می‌شود. چهار سال پیش هم اردویی را در آفریقای جنوبی برگزار کردیم و با برگزار مسابقات با تیم‌های باشگاهی پیشرفت محسوسی در تیم ملی رخ داد.

حسینی درباره جو حاکم بر اردوی تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی گفت: امیدوارم حمایت‌ها بیش‌تر شود. در حال حاضر بازیکنان شرایط خوبی دارند. بعد از بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تمرینات ریکاوری را سپری کردند. این تمرینات باعث پیشرفت تیم ملی می‌شود.

او در پایان در واکنش به این که چرا بازی‌های تدارکاتی تیم ملی لغو می‌شود؟ گفت: این مشکل ما بازیکنان نیست و امیدواریم هر چه زودتر این موضوعات حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.