مدافع تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که تمام بازیکنان با شرایطی مطلوب در اردوی این تیم حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر اردوهای تیم ملی تشکیل شده است. روز گذشته ریکاوری انجام دادیم و الان همه بازیکنان با شرایط خوب به اردو آمده‌اند. بیشتر بازیکنان حاضر در اردوی فعلی نفراتی هستند که در لیگ برتر بازی می‌کنند. ما اینجا بازیکنانی را می‌بینیم که پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد لغو دیدار دوستانه با سیرالئون تصریح کرد: ما باید خوب تمرین کنیم. من و سایر بازیکنان وظیفه داریم با همه تمرکز و وضعیت بدنی خوب کار کنیم. این مسائل به بازیکنان ارتباط ندارد و به فدراسیون مرتبط است.

حسینی در پاسخ به این سؤال که بازی با تیم‌هایی چون سیرالئون چقدر می‌تواند در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کمک کند، گفت: خیلی می‌تواند کمک کند. هر بازی تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. تیم‌های دیگر هم چنین بازی‌های انجام می‌دهند. این بازی‌ها برای تمرکز، بالا بردن اعتماد به نفس بازیکنان و شرایط تاکتیکی است. چهار سال پیش هم برای حضور در جام جهانی برزیل بازی‌های خوبی با تیم‌های آفریقایی انجام دادیم که به ما کمک کرد.

وی در خصوص اینکه آیا در حال حاضر از تیم ملی حمایت می‌شود یا نه، خاطرنشان کرد: امیدوارم حمایت‌ها بیشتر شود. ما بازیکنان باید در شرایط خوب، برنامه‌های آماده‌سازی را انجام داده و پس از هر بازی لیگ برتر، ریکاوری کنیم تا با شرایط تیم ملی هماهنگ شویم و خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چرا تیم ملی برای انجام بازی‌های دوستانه به مشکل می‌خورد، گفت: این مشکل ما بازیکنان نیست و امیدوارم برطرف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.