هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که آنها می‌توانند در صورت شکست دادن الدحیل به عنوان تیم اول گروه‌شان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

سیدمحمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و شانس ذوبی‌ها برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها اظهار داشت: کلید صعود ما همین بازی با الوحده بود که بردیم و فکر می‌کنم بازی برگشت تکلیف ذوب‌آهن را مشخص کند. اگر این بازی را ببریم صعود ما تقریباً قطعی می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: الوحده با این باخت دیگر امید زیادی برای صعود ندارد و شاید انگیزه‌اش کمتر شود. البته آنها بازیکنان خوبی دارند و باید در زمین الوحده باهوش بازی کنیم. امیدوارم آخرین بازی در سال ۹۶ را هم با برد پشت سر گذاشته و الوحده را شکست بدهیم.

وی در خصوص اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند به‌عنوان تیم اول از این گروه صعود کند، گفت: ابتدا باید به شکست دادن الوحده در بازی برگشت فکر کنیم و بازی با الدحیل در زمین خودمان هم مهم است. آنها ۹ امتیازی هستند و باید امتیاز از دست بدهند. ما می‌توانیم با شکست دادن الدحیل، این شانس را داشته باشیم که به‌عنوان تیم اول گروه‌مان صعود کنیم.

حسینی با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: ما شرایط خوبی داریم و تمام هدف‌مان این است که نایب قهرمان شویم. امیدوارم به این عنوان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.