سرمربی میلان از نمایش تیمش مقابل آرسنال ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در خانه مقابل آرسنال در بازی رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا از عملکرد بازیکنان خود انتقاد کرد.

او گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. آرسنال در شرایط دشواری قرار داشت اما بازیکنانش کاملا باکیفیت نشان دادند. خیلی اشتباه کردیم و مثل یک تیم متحد نبودیم. آرسنال لایق پیروزی نشان داد. می‌توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم اما اشتباهات بدی هم انجام دادیم. رقیب هر بار حمله می‌کرد، خطرناک نشان می‌شد.

او در ادامه افزود: بازی در این سطح برای بسیاری از بازیکنان دشوار بود. بدون از دست دادن اعتماد به نفس، به آینده نگاه خواهیم کرد. روز بدی بود و آرسنال استحقاق برد داشت. از این شکست درس خواهیم گرفت. حالا ذهن ما معطوف بازی جنواست و بعد از آن به بازی برگشت فکر خواهیم کرد. در فوتبال نباید هیچوقت تسلیم شد.در امارات بیش‌ترین تلاش ممکن را نشان خواهیم داد. برای تفریح به ورزشگاه امارات نمی‌رویم. باید به پیراهن میلان احترام بگذاریم. هیچ چیز تمام نشده اما کارمان سخت است. به آرسنال فضای زیادی دادیم و آن‌ها بین خطوط ما را آزار دادند. این نتیجه همان‌ اندازه که حاصل بازی خوب آرسنال بود، نتیجه اشتباهات میلان هم محسوب می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.