سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی مقابل آث میلان گفت: پس از سپری کردن یک هفته کابوس‌وار حالا پیروزی روح بخشی مقابل تیم ایتالیایی به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی مقابل آث میلان گفت: پس از سپری کردن یک هفته کابوس‌وار حالا پیروزی روح بخشی مقابل تیم ایتالیایی به دست آوردیم. به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آرسنال موفق شد که در خانه آث میلان این تیم ایتالیایی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده و با امید زیادی به بازی برگشت چشم بدوزد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در پایان مسابقه گفت: واقعا ما هفته کابوسی واری را در مسابقات داخلی انگلیس پشت سر گذاشته بودیم، اما برتری در خانه میلان برای من و تیمم روحیه بخش بود. ما بازی مهمی را بردیم، نه برای صعود کردن بلکه به این دلیل که بعد از شکست در بازی های داخلی انگلیس روحیه خوبی نداشتیم و این برد به ما روحیه داد.

وی ادامه داد: از نمایشی که مقابل میلان داشتیم خیلی خوشحالم و برد با ارزشی را کسب کردیم. به دلیل فشار مسابقات که در لیگ انگلیس بسیار بالا است، بعد از ۴۵ دقیقه اول دچار افت بدنی شدیم که امری طبیعی است و به همین دلیل سرعت مان کاهش پیدا کرد.

ونگر گفت: ما هفته بد و کابوس واری را در انگلیس سپری کرده بودیم و قبل از این دیدار وضعیت ما کاملا شبیه بوکسوری بود که ضربه مهلک خورده بود و بلند شدن از زمین در کم‌ترین زمان ممکن کار سختی بود. در بوکس وقتی ضربه می خوری، زمان برای برخاستن خیلی اندک است و ما هم چنین وضعیتی داشتیم و شرایط برای ما دشوار بود.

ونگر تاکید کرد: آرسنال اکنون در شرایطی نیست که بخواهد ریسک دیوانه‌واری را مرتکب شود و باید با انعطاف پذیری بیشتری مقابل حریفان بازی کند که مقابل میلان با همین انعطاف پذیری به برتری رسیدیم.برای صعود یک بازی سخت خانگی در انتظار تیم ماست و بعد از آن دیدار تکلیف تیم صعودکننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص خواهد شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.