بازیکن اسبق استقلال گفت: آبی‌پوشان در دیدار مقابل العین به حق‌شان نرسیدند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: آبی‌پوشان در دیدار مقابل العین به حق‌شان نرسیدند. به گزارش خبرگزاری فارس، ایمان عالمی بازیکن اسبق استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصاف این تیم مقابل العین که با تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: استقلال بهترین بازی و نمایش خود را داشت اما متاسفانه به حقش نرسید. ضعف داور باعث شد استقلال پیروز این دیدار نشود. استقلال کاملا سوار بر بازی بود و حریف را به خوبی می شناخت. ما یک فروارد تمام عیار داریم که در فضاها به خوبی حرکت می‌کند. شاگردان شفر بهترین نمایش ممکن را داشتند ولی ضعف داوری باعث شد نتیجه مساوی شود.

وی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان استقلال در مقابل العین گفت: سید حسین حسینی خیلی خوب درخشید. خط دفاعی استقلال هم به خوبی جا افتاده است. هرچهار بازیکن خط دفاعی استقلال ملی پوش هستند و ابراهیمی و باقری نیز به هماهنگی بسیار خوبی رسیده اند. جباروف هم در میانه زمین اهداف تیم را ترسیم می کند. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان هم به خوبی تیم را به جلو می برند و کاملا در خدمت تیم هستند. تیام با حفظ توپ در جلوی زمین به تیم برای بالا آمدن سایر نفرات کمک می کند. کسی نمی‌تواند بگوید استقلال دفاعی بازی می‌کند بلکه این این تیم کاملا حساب شده بازی می کند. العین بازیکنان درجه یکی دارد ولی استقلال این تیم را کنترل کرده بود.

پیشکسوت استقلال درباره مصاف بعدی استقلال با العین اظهار داشت: استقلال کاملا روحیه دارد و شرایطش روبه رشد است. سیکل حرکتی این تیم بهتر شده و به تکامل رسیده است. این تیم میل به برد دارد. در دربی هم استقلال کاملا برد می‌خواست ولی فوتبال تاکتیکی خود را فراموش نکرد. کادرفنی استقلال کار بلد است و این تیم با یک بازی زیبا و برنامه ریزی شده می‌تواند العین را در تهران با کمک هواداران شکست دهد.

او در پایان درباره شانس صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه هواداران به صعود استقلال امیدوارند. دو بازی مهم داخل خانه داریم. این دو بازی برای همه مهم است. بعید می دانم ما در آزادی به تیمی امتیاز بدهیم و امیدوارم در مقابل العین با نشاط باشیم و هواداران هم بیایند تا ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.