سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که خواست تیمش به پایان رساندن سال جاری به بهترین شکل ممکن است و می‌خواهند با بهترین شرایط به استقبال نوروز بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خواست ما این است که به بهترین نحو سال ۹۶ را به اتمام برسانیم و هواداران‌مان را شاد کنیم و با این امتیازاتی که می‌گیریم صعودمان به مرحله بعدی را قطعی کنیم. می‌دانیم کارمان سخت خواهد بود، اما هدف‌مان را می‌شناسیم و به دنبال هدف‌مان هستیم.

وی با اشاره به آماده‌سازی تیمش برای بازی برگشت مقابل الوصل امارات ادامه داد: ما می‌خواهیم که این ریتم خودمان را همچنان ادامه بدهیم و مثل بازی قبلی به پیروزی برسیم. ما برای این بازی همه بازیکنان را به جز شایان مصلح در اختیار خواهیم داشت. حمیدرضا طاهرخانی و محسن مسلمان هم کسالتی داشتند که کسالت آنها برطرف شده و اکنون کنار ما هستند. تیم آماده و سرحالی داریم و می‌خواهیم با بهترین‌ها و بهترین شرایط ممکن به استقبال نوروز برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شد تیم الوصل به دلیل غیبت چند بازیکن اصلی‌اش در بازی رفت ضعیف بود و عملکرد خوبی نداشت و با این شرایط فکر می‌کند در بازی برگشت چه تیمی در انتظار پرسپولیس باشد، گفت: قبل از هرچیزی ما خوب بودیم. حالا اینکه برخی بازیکنان آنها بودند یا نبودند، موضوعی کاملاً نسبی است. ما هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدون چهار ملی‌پوش خودمان بازی کردیم. پیش از هر چیزی ما مقابل الوصل خوب و با کیفیت بازی کردیم و عملاً اجازه ندادیم آنها کاری مقابل ما انجام بدهند. حالا اینکه چه کسانی بازی کرد یا نه، تفاوتی نداشت. آنها چند بازیکن جوان هم در ترکیب داشتند، اما خودتان دیدید که ما چقدر خوب و با کیفیت بازی کردیم.

برانکو در خصوص پیشنهادش از تیم ملی ازبکستان، گفت: من به صورت مرتب تماس از این طرف و آن طرف دارد. این را هم می‌دانم ازبکستان شش ماه است به دنبال مربی می‌گردد و از این قبیل پیشنهادها هم فقط برای من نیست و برای همه مربیان می‌آید. آنچه من می‌دانم، اکنون سرمربی پرسپولیس هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.