سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تأکید بر اهمیت اردوی‌های آماده‌‌سازی برای رسیدن تیم‌ها به اهداف‌شان، گفت چالش‌های جدیدی پیش روی فوتبال قاره کهن وجود دارد که باید برای آنها راه حل پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت AFC، کارلوس کی‌روش که به عنوان نماینده ایران برای حضور در نشست سرمربیان المپیکی کنفدراسیون فوتبال آسیا با عنوان «به سوی توکیو ۲۰۲۰» به پایتخت مالزی سفر کرده است، در این نشست بر اهمیت آماده‌سازی تیم‌ها در میزان موفقیت‌شان تأکید داشت.

کی‌روش گفت: هیچ چیزی مهمتر از آماده‌سازی نیست. فوتبال آسیا باز هم با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شود که نیازمند راه‌حل‌هایی خاص فوتبال این قاره است. در کاری که ما انجام می‌دهیم، بازیکنان مرکز و محور همه چیز هستند و با برگزاری این کنفرانس، ما امید داریم که فرصتی برای سرمربیان فوتبال آسیا فراهم شود تا با صدایی رساتر یک رویکرد متحد برای بهبود کیفی عملکرد بازیکنان را شکل دهند.

نشست سه روز «به سوی توکیو ۲۰۲۰» که سرمربیان و مدیران فنی تیم‌های امید فوتبال آسیا را در کوالالامپور گرد هم آورد، جهت افزایش آگاهی دست‌اندرکاران این تیم‌ها در مدت زمان باقی مانده تا بازگشت المپیک به قاره آسیا برگزار شد و در آخرین روز آن کی‌روش بخشی از تجربیات خود را در اختیار همتایانش قرار داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.