در حالی که عملکرد دمبله و کوتینیو تردیدهایی را درباره خریدهای جدید بارسا ایجاد کرده بود، این دو در بازی با خیرونا عملکردی فوق‎العاده و امیدوارکننده ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از این که تردیدهایی درباره عملکرد خریدهای گران‎قیمت تیم فوتبال بارسلونا ایجاد شده بود، کسانی که بازی روز شنبه این تیم را تماشا کردند معتقدند کوتینیو و دمبله که هر دو بازی خوبی ارائه دادند، آینده درخشانی در این تیم خواهند داشت.

ارنستو والورده با انتقادات تند مواجه شده بود و دلیلش هم این بود که از این دو بازیکن در بازی‎ها به ندرت استفاده می‎کرد و این طرز فکر ایجاد شده بود که او اعتقادی به این بازیکنان ندارد.

در دیدارهای اخیر یکی از نقاط ضعف آبی و اناری‌‎ها خط حمله‌‏شان بوده و تنها مسی بوده که انتظارات را برآورده کرده بوده است. دمبله برای پر کردن جای خالی نیمار آمده بود که البته بعد از مصدوم شدن هوادران را ناامید کرده بود. کوتینیو هم بازیکنی بود که قرار بود در تابستان به بارسا منتقل شود، اما انتقالش به ژانویه کشید.

در بازی با خیرونا که بارسا به برتری ۶ بر یک رسید اما هر دوی این بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و فلیپه کوتینیو حتی توانست یکی گل هم بزند. این موضوع باعث شد تا دوباره هواداران به این دو بازیکن اعتماد کنند و کمی انتقادات از سرمربی آبی و اناری‌ها هم کمتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.