سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: علی کریمی پیش از بازی مقابل سایپا تأکید کرد که باید تماشاگران علی دایی را مورد تشویق قرار دهند.

افشین ناظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم سپیدرود مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر مزد زحمات‌مان را در این مسابقه گرفتیم. کادرفنی و علی کریمی پس از شکست مقابل استقلال تلاش کردند تیم را جمع و برای بازی با سایپا آماده کنند. خدا را شکر بازی بسیار خوبی هم مقابل سایپا انجام دادیم و سه امتیاز مهم را به دست آوردیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود علی کریمی پیش از بازی به او تأکید کرده است که تماشاگران علی دایی را تشویق کنند، تصریح کرد: بله، دقیقاً همین‌طور است. کریمی پیش از بازی با من صحبت کرد که هواداران باید علی دایی را تشویق و شأن او را حفظ کنند. به نظرم این رفتار حرفه‌ای و جوانمردانه کریمی جای تقدیر و تشکر دارد که در بازی به این مهمی چنین کاری می‌کند.

سرپرست سپیدرود در مورد آشتی‌کنان پیش از بازی علی دایی و علی کریمی نیز یادآور شد: کریمی و دایی هر دو از اسطوره و افتخارات فوتبال ما هستند و سال‌ها کنار هم در تیم ملی بازی کرده‌اند. در هر صورت این دو نفر در دیدار سپیدرود و سایپا با هم رقیب بودند و بازی هم پُر از مسائل فنی و تاکتیکی بود. خدا را شکر علیرغم انجام یک بازی خوب و جوانمردانه،‌ توانستیم سه امتیاز را هم به دست بیاوریم.

ناظمی در مورد عملکرد خوب تیم سپیدرود مقابل سایپا گفت: به نظرم هر چقدر که جلوتر می‌رویم، تأثیر کار کریمی و کادر فنی‌اش بیشتر دیده می‌شود. اگر زمان در اختیار کادرفنی باشد می‌توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.

وی در خصوص مصدومیت حسین کعبی و اینکه آیا او به دیدار روز جمعه سپیدرود مقابل پدیده خواهد رسید یا خیر؟ تصریح کرد: کعبی از ناحیه پا همچنان دچار درد است، اما سعی می‌کنیم او را برای دیدار برابر پدیده آماده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.