از نگاه هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان دو بازی رفت و برگشت این تیم برابر الوحده امارات، نقش مهمی در صعود شاگردان قلعه‌نویی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پدیده خراسان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم، حتی به گل اول هم رسیدیم، اما روی یک غافلگیری به حریف پنالتی دادیم. با این حال در دقایق آخر به گل برتری رسیدیم و خدا را شکر که سه امتیازی مهم را به دست آوردیم. البته باید به پدیده هم تبریک بگویم، چون آنها تیمی جوان و سخت‌کوش بودند و نمایش خوبی داشتند.

وی با اشاره به شانس ذوب‌آهن برای کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تمام تمرکز ما روی کسب مقام نایب قهرمانی است و باید این جایگاه را حفظ کنیم. برای ما مهم است که در لیگ برتر سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و امیدوارم به این هدف برسیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما وضعیت نسبتاً خوبی داریم. البته دو بازی تعیین‌کننده با الوحده امارات داریم که نقش مهمی در صعود ما به مرحله حذفی خواهد داشت. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.