کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: دفاع تیمی استقلال فوق‌العاده است ، خوب عمل می‌کند و سخت گل می‌خورد، این نشان می‌دهد که شفر روی تیم کار کرده است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: دفاع تیمی استقلال فوق‌العاده است ، خوب عمل می‌کند و سخت گل می‌خورد، این نشان می‌دهد که شفر روی تیم کار کرده است. شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: استقلال با عملکردی که در دیدار مقابل فولاد در هفته‌های اخیر نشان داد ثابت کرد که می‌تواند یک مدعی باشد. مدعی از این بابت که اگر قهرمانی پرسپولیس مسجل نمی‌شد مطمئناً رقابت در بالای جدول بسیار دیدنی بود.

وی افزود: استقلال در بازی آینده باید به مصاف پرسپولیس برود و هواداران دوست دارند این بازی را استقلال برنده شود. من ۱۴ بار در دربی بازی کردم و می‌دانم که این مسابقه برای طرفداران، مدیریت باشگاه، کادر فنی و ... بسیار حائز اهمیت است. من از بازیکنان می‌خواهم که بازی دربی را جدی‌تر از بازی‌های دیگر بگیرند و دوست دارم در این یک هفته فقط به آن فکر کنم و با برد دربی به هواداران عیدی بدهد.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص عملکرد فنی استقلال طی هفته‌های اخیر، گفت: استقلال در ابتدای فصل دفاع تیمی خوبی انجام نمی‌داد و واقعاً مشکل داشت و راحت گل می‌خورد ولی حالا دفاع تیمی استقلال فوق‌العاده است و خوب عمل می‌کند و سخت گل می‌خورد. این نشان می‌دهد که شفر روی تیم کار کرده است. منصوریان این تیم را بسته و حالا ثابت شد که روی نفرات زیاد دچار اشتباه نشده بود اما منصوریان در تمرینات و بازی‌ها ضعیف عمل کرد و حالا امیدوار هستم استقلال به همین روند رو به رشد خود ادامه بدهد.

وی در ادامه در خصوص دربی گفت: استقلال این روزها خوب بازی می‌کند و از نظر روحی نسبت به پرسپولیس برتر است، تیمی که شرایط بهتری داشته باشد حتما بازی را می‌برد ولی خیلی مواقع شرایط استقلال بهتر بوده ولی دربی را نبرده است استقلال الان بیشتر صاحب توپ می‌شود و روند رو به رشدش کاملاً مشهود است. از سوی دیگر پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به برد استقلال دارد و من مطمئن هستم این مسابقه دربی پرگل و جذابی خواهد بود.

بیانی در خصوص اینکه توصیه‌اش به استقلالی‌ها چیست، گفت: من فقط از آنها می‌خواهم در این هفته به این بازی فکر کنند چون با برد این مسابقه مردم خیلی خوشحال می‌شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )