مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: گوش به فرمان کی‌روش هستیم و هر زمانی که سرمربی تیم ملی دستور دهد کمک خواهیم کرد.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم ما در بازی نخست‌مان مقابل الدحیل هم مستحق باخت نبودیم و تا دقیقه ۷۴ تیم پیروز میدان بودیم. شما اگر بازی‌های نمایندگان ایران مقابل قطر را نگاه کنید می‌بینید که حریفان آنها نسبت به الدحیل هم ضعیف‌تر بودند اما روی هم رفته ۶ گل تیم‌های ایرانی مقابل آنها دریافت کرده‌اند. این نشان می‌دهد که ما تا دقیقه ۷۵ خوب بازی کرده‌ بودیم. هرچند نتیجه که در هفته نخست کسب کردیم قابل دفاع نیست اما بحث این است که در اجرای فوتبال تفاوت‌هایی وجود داشت.

وی ادامه داد: بعد از بازی مقابل الدحیل با صحبت‌هایی که از سوی کادر فنی شد و عملیات بازپروری‌ که صورت گرفت بچه‌ها موفق شدن لوکوموتیو را با نتیجه‌ای خوب شکست دهند. آن هم لوکوموتیوی که در هفته قبل به حریفش (الوحده امارات) ۵ گل زده بود. با پیروزی مقابل لوکوموتیو خداراشکر الان وضعیت خوبی در جدول داریم. هرچند که الدحیل فاصله‌اش را با تیم‌ها قدری بیشتر کرده اما ما هم همچنان امید‌واریم که با شدت به مبارزه‌مان ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به این سؤال که «آیا درست است بازیکنان ذوب‌آهن به دلیل عدم اجازه حضور در تمرینات تیم ملی, دیگر قرار نیست از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شوند», تصریح کرد: خیر, اصلا همچین بحثی وجود ندارد. چون این بحث فنی است باید در موردش با مربی تیم حرف بزنید اما حقیقت این است که امیر قلعه‌نویی همیشه به عنوان سرباز برای فوتبال مملکت زحمت کشیده و خدمت کرده و پرچم کشورش را از خیلی‌ها هم بیشتر دوست دارد. قلعه‌نویی خود زمانی سرمربی تیم ملی بوده و همیشه به تیم ملی کمک کرده و الان هم کمک خواهد کرد.

وی افرود: این شایعه است که قلعه‌نویی نمی‌خواهد به تیم ملی کمک کند. بدبختی فوتبال ما این است که همیشه حواشی بر متن می‌چربد. امیر قلعه‌نویی و باشگاه ذوب‌آهن نه‌ تنها فقط در فوتبال بلکه در همه رشته‌ها همیشه به دنبال این بوده که برای تیم‌ ملی سرباز تربیت کند. گوش به فرمان کی‌روش هستیم و هر زمانی که کی‌روش دستور دهد و قرار باشد کمکی بکنیم ما درخدمت هستیم. نه تنها در عرصه بازیکن دادن بلکه در عرصه‌های امکاناتی و ورزشگاهی هم در اختیار تیم ملی هستیم و با تمام وجود برای سرافرازی تیم ملی خواهیم جنگید و تلاش می‌کنیم تا به تیم ملی کمک کنیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره بحث تبلیغات محیطی فوتبال و حق و حقوق باشگاه‌ها نیز اشاره کرد: تاج و بهاروند به شدت به دنبال این موضوع هستند تا حق و حقوق‌ باشگاه‌ها از اسپانسر‌ها گرفته شود. با پیگیری‌هایی که انجام شده و جلسات متعددی که برگزار شده, اسپانسرها موظف شد‌ه‌اند تا به حساب سازمان لیگ پول بریزند تا این پول در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )