سرمربی آرسنال دربی لندن را نبردی احساسی و جذاب می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از دربی تیمش مقابل تاتنهام در لیگ برتر انگلیس درباره فضای احساس این نبرد خاص و خوشبینی خودش به پیروزی صحبت کرد.

او اظهارات خودش را این‌گونه شروع کرد: همیشه قبل از بازی با تاتنهام احساسات در بالاترین سطح قرار دارد و این موضوع باعث هیجان زیادی می‌شود. وقتی برای اولین بار به باشگاه آمدم پت رایس، کمک سابق من خیلی زود مرا متوجه حساسیت این دربی تاریخی کرد. این بازی همیشه پر از احساسات و عواطف بوده است.اگر به جدول نگاه کنید، می‌بینید این بازی در مقطع فعلی فصل بسیار مهم است چون با پیروزی می‌توانیم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شویم. واقعا امیدوارم اشتباهات بازی قبلی را در این دربی تکرار نکنیم چون در این صورت بسیار متضرر خواهیم شد.

او درباره ترکیب آرسنال افزود: با ترکیبی مشابه بازی با اورتون بازی خواهیم کرد. شاید دنی ولبک برگردد اما در مورد چک تضمینی وجود ندارد چون پس از مصدومیت اخیر تمرین نکرده و نمی دانم آیا در دسترس خواهد بود یا خیر. ناچو مونرئال هم شرایط خوبی دارد، پس همان ترکیب مورد نظرم را می‌چینم. درباره دروازه‌بان، تصمیم نهایی را در لحظه آخر می‌گیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.