سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از تیم داوری بازی با سپاهان تقدیر کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از تیم داوری بازی با سپاهان تقدیر کرد. هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قضاوت رضا کرمانشاهی داور دیدار امروز نفت مقابل سپاهان گفت: باید درباره تیم داوری بازی با سپاهان مواردی را عنوان کنم. به نظر من داور بازی امروز عالی سوت زد. با وجود همه صحبت‌هایی که در خصوص او به خاطر قضاوت در بازی قبلی مطرح شده بود اما او امروز فوق‌العاده سوت زد و روز بدون اشتباهی را پشت سر گذاشت. او نشان داد که داور فوق‌العاده‌ای است.

وی ادامه داد: هر کسی امکان دارد در کارش اشتباهاتی هم داشته باشد و شاید در روز بازی استقلال و پارس جنوبی روز بد داوری کرمانشاهی بود اما او امروز بی نقص و خوب سوت زد و اگر من جای ناظر داوری بودم هیچ جای کسر نمره‌ای برای او نداشتم. به نظر من تیم داوری بازی سپاهان و نفت تهران بهترین تیم بازی امروز بود. من قبل از بازی هم در مصاحبه‌ای عنوان کردم که رسانه ها توجه ویژه‌ای به بازی تیم ما داشته باشند تا ببینند که اندازه داوری ما چقدر بالاست.

سرمربی نفت تهران همچنین از امکانات اقامتی این تیم در شاهین شهر اصفهان ابراز رضایت کرد و افزود: جا دارد از مدیران و کارکنان هتل اطلس اصفهان هم قدردانی کنم که پذیرایی و میزبانی خوبی از تیم ما انجام دادند. ما مشکلی در اصفهان نداشتیم و با فراغ خاطر به تهران باز خواهیم گشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.