بازیکن تیم نفت تهران گفت:‌ سپاهان و نفت جایگاه‌شان اینجای جدول نیست و قول می‌دهم هیچ‌کدام از این دو تیم سقوط نکنند.

بازیکن تیم نفت تهران گفت:‌ سپاهان و نفت جایگاه‌شان اینجای جدول نیست و قول می‌دهم هیچ‌کدام از این دو تیم سقوط نکنند. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سامان آقازمانی درباره تساوی نفت مقابل سپاهان گفت: به نظرم بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم روی دروازه یکدیگر حمله می‌کردند. هیچ کدام از این دو تیم مساوی به دردشان نمی‌خورد و برای ۳ امتیاز به بازی آمدند هر دو تیم دنبال این بودند که در جدول جایگاه بهتری به دست بیاورند اما در نهایت مساوی شدیم.

وی ادامه داد: ما خوب بازی کردیم و در خانه حریف عملکرد خوبی داشتیم. البته آنها مربی‌شان تازه عوض شده و بازیکنان سپاهان انگیزه زیادی داشتند تا نتایج بهتری بگیرند. سپاهان باشگاه بزرگی است و جایگاه‌شان در اینجای جدول نیست همانطور که جایگاه ما در این قسمت از جدول نیست. ما هم از ابتدای فصل مشکلاتی زیادی داشتیم اما ذره ذره مشکلات ما در حال رفع شدن است. تیم ما همدل شده و همگی همدل هستیم. امیدوارم که در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

این بازیکن نفت درباره اینکه هم نفت و هم سپاهان شانس سقوط دارند، اظهار داشت: قول می‌دهم نه سپاهان و نه نفت هیچ‌کدام سقوط نخواهند کرد. بازی که من از سپاهان دیدم مطمئن باشید سپاهان نمی‌افتد چرا که مربی خوبی هم دارد. تیم ما هم فقط به دنبال تک رقمی شدن در جدول است و به بالای جدول بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.