سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و عدم پیروزی در ۱۰ هفته متوالی ما را آزار می‌داد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و عدم پیروزی در ۱۰ هفته متوالی ما را آزار می‌داد. به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از بازی مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری گفت: همیشه وقتی می‌خواهید از مسیر سخت عبور کنید باید یک بازی سختی را پشت سر بگذارید تا به آرامش برسید. زمانی که ۲ بر صفر جلو هستیم با آرامش حمله می‌کنیم اما بیهوده پنالتی گرفته می شود. با این شرایط ۳۰ دقیقه شرایط سخت داشتیم. حریف چیزی برای از دست دادن نداشت. بازیکنان ما تمام انرژی خود را گذاشتند تا از این شرایط سخت عبور کنند.

وی درباره داوری‌ها اظهار داشت: در رختکن صحنه خطا را دیدم. مهاجم ما پایش را روی پای بازیکن مشکی‌پوشان گذاشت اما غیرعمد بود. داور بازیکن ما را در این صحنه اخراج کرد اما می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد. در کل داوری خوب بود.

جلالی همچنین در پاسخ به این سوال که شما بعد از ۱۰ هفته بردید، عنوان کرد: این شرایط ذهن بازیکنان را آزار می‌داد. ما بازی خوبی انجام می‌دادیم اما نمی‌توانستیم ببریم. بعد از هفته‌ها موفق شدیم در جریان بازی گل بزنیم. یکسری مشکلات وجود داشت که سعی کردم روی شرایط روحی بازیکنان کار کنم. خوشحالم در این بازی پیروز شدیم و توانستیم از این شرایط رهایی پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.