مولایی می‌گوید که در المپیک نوجوانان به دنبال مدال طلا هستند.

به گزارشخبرگزاری خبرآنلاین؛بهادر مولایی و ورود به عرصه مربیگری.از روزی که آن تصادفلعنتی را کرد تا به امروز بر او سختی های زیادی گذشته است.ابتدا کسی سراغش را نمیگرفت.ماه ها در تهران بود و زمانی هم خطر او را تهدید می کرد که شاید دنیای وزنهبرداری و وزنه زدن را از دست بدهد.اما بهادر ایستادگی کرد،سرپا ایستاد و اجازهنداد تا انرژی های منفی روی کار و رفتارش تاثیر بگذارد.او که خیلی زود تمریناتش راشروع کرد برای اینکه بتواند خودش را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده کند.اما این روزها یکاتفاق خوب و جالب برای مولایی افتاده که می تواند برای آینده اش خوب باشد.او بهعنوان مربی ادواری قرار است به تیم ملی نوجوانان کمک کند.به همین بهانه با مولاییتماس گرفتیم تا خودش در این مورد توضیح بدهد.

یک اتفاق خوب و ورودبهادر مولایی به عرصه مربیگری.کمی در این مورد صحبت کن.

بله همانطور کهگفتید اتفاق خوبی است.این درخواست فدراسیون بوده که بنده فعلا در کنار تیم ملینوجوانان وزنه برداری فعالیت کنم.فعلا همه چیز مقطعی است اما ممکن است که در آیندهاین همکاری تمدید شود.

به نظر خودت همعلاقه زیادی برای مربیگری داری.

اشتیاق کهدارم.من در این چند سال تجربیات زیادی کسب کرده ام و دوست دارم این تجربیان را دراختیار جوان ترها قرار بدهم.به همین دلیل تلاش می کنم تا هر چیزی را که خودم یادگرفته ام را به آنها منتقل کنم.

این یعنی که بهادربه طور رسمی وارد دنیای مربیگری شده و دیگر قرار نیست روی تخته برگردد؟

اصلا این طورنیست.چه کسی این حرف را زده است؟من مربی نوجوانان هستم اما اصلا قصد این را ندارمکه از دنیای وزنه زدن بیرون بروم.اتفاقا انگیزه های زیادی برای بازگشت دارم و میخواهم با قدرت هر چه تمام تر روی تخته برگردم.چه اشکالی دارد که یک نفر هم مربیگریکند و هم تمرین.مگر در دنیای فوتبال این اتفاق ها نمی افتد؟

بازی های آسیایییا ...

یک چیز را شسته ورفته بگویم.من هدفم المپیک است و می خواهم با قدرت خودم را برای این رقابت هاآماده کنم.تمام هدفم این است که در ژاپن حضور داشته باشم و به هیچ چیزی غیر از اینفکر نمی کنم.

حالا در کسوتمربی هستی و می خواهم از حس و حالت برای ما بگویی.چقدر این امکان وجود دارد کهبتوانیم در المپیک نوجوانان مدال بگیریم.

بچه های مااستعداد زیادی دارند و بدون شک این توانایی را دارند که روی سکو بروند.با این حالهدف اصلی ما کسب مدال است آن هم از جنس طلا.

حرفی مانده کهمولایی بخواهد بزند؟

نه،فقط امیدوارمگامی که برداشته ام بلند و موثر باشد و بتوانم در این مرحله از زندگی ام در دنیایوزنه برداری موفق باشم.این روزها در کنار آقای امینی هستم و از تجربیات ایشان دارماستفاده می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.