شاگردان وینفرد شفر بردی روحیه‌بخش را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیست و سوم رقابت هایلیگ برتر باشگاه های کشور تیم استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای سپیدرود رشت بود کهاین دیدار زیبا در نهایت با برتری ۳-۰ آبی پوشان خاتمه یافت.

مسابقه با حملات پر دامنه استقلال آغاز شد و پژمان منتظری در دقیقه ۲تیر دروازه سپیدرود را به لرزه درآورد.لحظاتی بعد هم علی قربانی یک موقعیت تک بهتک را از دست داد تا بالاخره در دقیقه ۱۴ نوبت به فرشید اسماعیلی برسد تا با شلیکیزیبا و از راه دور دروازه ایمان صادقی را برای بار اول بگشاید تا نیمه اول بابرتری یک گله آبی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم استقلال تیم برتر میدان بود.بعد از چند موقعیتخوب که برای این تیم به هدر رفت، امید ابراهیمی در دقیقه ۶۴ با شوتی سرکش و محکماز فاصله ای حدودا ۳۰ متری برای بار دوم دروازه سپیدرود را فرو ریخت.

این دو گل اما پایان کار نبود و در دقیقه ۷۷ نوبت به جابر انصاریرسید تا با بهره بردن از پاس طلایی فرشید اسماعیلی در موقعیتی تک به تک قرار گیرد وبا ضربه ای نرم و فنی توپ را از بالای سر صادقی وارد دروازه تیم علی کریمی بکند تابازی با برتری سه گله آبی ها به پایان برسد و این تیم با روحیه ای بالا پا بهدیدار حساس هفته آینده مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

با این نتیجه استقلال ۳۵ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول،به ردهپنجم رسید و سپیدرود هم در ادامه نتایج نه چندان خوب خود با ۲۰ امتیاز در همان ردهچهاردهم باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.