سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکن سفارش کردیم به آینده نگاه کنند و دوم اینکه ذهنشان را از هر چیزی که آزارشان می‌دهد، آزاد کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکن سفارش کردیم به آینده نگاه کنند و دوم اینکه ذهنشان را از هر چیزی که آزارشان می‌دهد، آزاد کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با مشکی‌پوشان گفت: در این هفته دو کار انجام دادیم. اول به بازیکن سفارش کردیم به آینده نگاه کنند و دوم اینکه ذهنشان را از هر چیزی که آزارشان می‌دهد، آزاد کنند. حتی اگر من آنها را به خاطر آن زیر فشار ببرم. آنها باید از نظر ذهنی آماده باشند.

وی افزود: ما موقعیت‌های زیادی در هر بازی ایجاد می‌کنیم. اما وقتی نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم که این ناشی از فشار روانی است که روی بازیکنان است و این فشار را به خاطر برد روی آنها ایجاد کرده‌ایم. من با همه علاقه‌ای که به رضا عنایتی دارم و او را مربی جوان و آینده‌داری می‌دانم و برای تیمش احترام قائلم، باید بگویم مصمم هستیم که با اراده برای موفقیت راهی میدان می‌شویم.

جلالی در مورد اینکه هنوز به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم، گفت: هنوز هم حق داریم که به کسب سهمیه امیدوار باشیم. اگر به جدول نگاه کنید، با توجه به بازی‌هایی که دیروز برگزار شد، دو بازی کمتر از برخی از تیم‌ها داریم. جدول لیگ خیلی به هم نزدیک است و دو هفته دیگر ممکن است وضع جدول به طور کامل فرق کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.