هافبک پیشین بارسلونا ضمن تمجید از شخصیت ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن عنوان کرد او می‌تواند برنده بعدی توپ طلا باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه در سال ۲۰۰۷ کاکا موفق شد توپ طلا را از آن خود کند، از آن تاریخ تا کنون یعنی در ۱۰ سال اخیر هیچ فوتبالیستی به غیر از دو فوق‌ستاره رئال مادرید و بارسلونا نتوانسته‌ این عنوان ارزشمند را کسب کند. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در ۱۰ سال اخیر هر یک پنج توپ طلا را از آن خود کرده‌اند، اما هافبک پیشین بارسلونا بر این باور است که نیمار می‌تواند برنده بعدی این عنوان باشد.

ژاوی هرناندس ۳۸ ساله در گفت‌وگو با رادیو «مونت‌کارلو» فرانسه گفت: من احترام زیادی برای نیمار قائل هستم. او فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است. اگر مسی و رونالدو روی فرم و شکل خود نباشند، البته این در مورد کریستیانوی ۳۳ ساله بیشتر می‌تواند صادق باشد، نیمار می‌تواند برنده بعدی توپ طلا باشد و از این بابت اطمینان دارم.

هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا که پس از پیوستن به السد قطر در سال ۲۰۱۵، با نیمار در بارسلونا همبازی بود، در ادامه یادآور شد: من نه‌تنها به یک عنوان یک فوتبالیست، بلکه به عنوان یک انسان برای نیمار احترام زیادی قائل هستم. رهبری در رختکن و داخل زمین در ذات او است. نیمار کسی است که طلب توپ می‌کند تا کارهای خوبی با آن انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من این شانش را داشتم که شخصیت نیمار را از نزدیک بشناسم و باید بگویم او انسانی استثنایی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.