پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نباید به جایگاه سپیدرود در جدول نگاه کرد. دیدار با تیم های پایین جدولی در نیم فصل دوم بسیار خطرناک تر از تیم‌های بالای جدول است.

غلامرضا برهان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست آبی پوشان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: در یک جمله باید بگویم حق استقلال مقابل ذوب آهن شکست نبود. تیم ما در آخرین لحظات بازی به سه اشتباه پی در پی شخصی و فردی باخت.

وی اضافه کرد: در دقیقه ۹۱ اولین اشتباه را دفاع چپ ما کرد که به بازیکن ذوب آهن فضا برای سانتر داد. دومین اشتباه را خسرو حیدری کرد. او در جایگیری اشتباه کرد و به بازیکن ذوب فرصت استفاده از آن سانتر را داد و سومین اشتباه را هم حسینی در جایگیری داشت. اگر این سه اشتباه پشت سر هم نبود و حتی اگر یکی از این اشتباهات هم نبود قطعا گل دوم ذوب آهن به ثمر نمی رسید و استقلال در این بازی شکست نمی خورد.

پیشکسوت آبی پوشان ضمن تقدیر از زحمات کادر فنی استقلال بیان داشت: من در آبادان همراه تیم بودم و همه اعضای کادر فنی به خصوص آقایان نصرالله عبداللهی و بیژن طاهری خیلی به بنده و جعفر مختاریفر که همراه تیم بودیم احترام گذاشتند و من باید از زحمات آنها تشکر کنم.

برهان زاده در ادامه بیان داشت: صعود استقلال به فینال جام حذفی باعث شد قدری هم بازیکنان این تیم دچار غرور کاذب شوند. همین غرور در اصفهان کار دست این تیم داد.

مهاجم سابق آبی پشان در رابطه با دیدار این تیم مقابل سپیدرود اظهار داشت: استقلالی ها هرگز نباید به جایگاه سپیدرود در جدول نگاه کنند. اتفاقا در نیم فصل دوم بازی کردن با تیم های پایین جدولی خیلی هم سخت تر می شود. چون آنها انگیزه های زیادی برای سقوط نکردن دارند و این انگیزه به آنها انرژی مضاعف می دهد.

وی افزود: استقلالی‌ها این حق را ندارند که چون از قهرمانی در لیگ برتر ناامید هستند انگیزه شان برای پیروزی در بازی‌هایی که پیش رو دارند از بین برود. این تیم میلیون‌ها هوادار دارد که بدون توجه به جایگاه آن در جدول در همه بازی ها انتظار پیروزی دارند و هیچ چیز به جز پیروزی این تیم آنها را راضی نمی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.