ستاره پیشین تیم ملی برزیل معتقد است نیمار تمامی ویژگی‌های لازم برای تصاحب توپ طلا را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو نازاریو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «SFR» فرانسه با اشاره به شایعاتی که اخیراً در مورد نیمار در رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مطرح شده و گفته شده که این بازیکن برزیلی از پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن پشیمان است، اظهار داشت: واقعاً در این مورد صحبتی با نیمار نکرده‌ام، اما به نظرم او تمامی چیزهای لازم برای خوشحال بودن را در پاری‌سن‌ژرمن دارد. نیمار در شهری حیرت‌آور است.

وی ادامه داد: او در تیمی است که عالی بازی می‌کند و فصل خوبی را داشته است. شاید نیمار زیر فشار زیادی باشد، اما به این چیزها عادت دارد. به اعتقاد من پروژه پاری‌سن‌ژرمن فوق‌العاده است. نیمار همه چیز برای خوشحال بودن را دارد و این را می‌‌توان در زمین دید. زمانی که او با آرامش و خوشحالی بازی می‌کند، نتایج خود به خود می‌آید. نیمار حرکت‌هایش در زمین فوق‌العاده است و گل‌های زیبایی هم به ثمر می‌رساند. او با خود شادی را به فوتبال می‌آورد.

مهاجم پیشین سلسائو با اشاره به اینکه هموطنش تمامی ویژگی‌های لازم برای کسب توپ طلا و پایان دادن به سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را دارد، اظهار داشت: به نظرم نیمار هر سال به کسب توپ طلا نزدیکتر می‌شود. حتی اگر معیارهای کسب این عنوان انفرادی متغیر باشد و بسته به عملکرد تیمی هم باشد، اطمینان دارم که نیمار به کسب توپ طلا بسیار نزدیک است. سال ۲۰۱۸ سال مهمی برای او است چون مسابقات جام جهانی را در پیش داریم که می‌تواند در کسب این عنوان سرنوشت‌ساز باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.