کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: با شکست دادن ذوب‌آهن می‌توانیم مسیر تیم خود را مشخص کنیم و به جایگاه واقعی‌مان برگردیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: با شکست دادن ذوب‌آهن می‌توانیم مسیر تیم خود را مشخص کنیم و به جایگاه واقعی‌مان برگردیم. روزبه‌ شاه‌علیدوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم فوتبال سایپا گفت: شرایط ما خوب است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم. هر چند نتوانسته‌ایم مقابل پارس جنوبی به پیروزی برسیم اما مساوی هم در این بازی بد نبود. این هفته یک بازی بسیار حساس با ذوب‌آهن اصفهان داریم که اگر بتوانیم این تیم را شکست بدهیم نقشه راهمان مشخص خواهد شد و تیم سایپا به جایگاه واقعی‌اش برمی‌گردد.

وی افزود: در سه هفته اخیر سه بازی مهم با رقبای اصلی‌مان داریم. بازی با پارس جنوبی که مساوی شد. این هفته با ذوب‌آهن و هفته آینده با فولاد بازی داریم. دو بازی آینده تکلیف تیم ما را مشخص خواهد کرد. 

شاه‌علیدوست با اشاره به توانایی تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم قابل احترام و قدرتمندی است. مربی بزرگی دارد اما ما هم تیم سایپا هستیم و می‌خواهیم از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. بازیکنان ما تمام تمرکزشان بر روی ذوب‌آهن است و امیدواریم که این تیم را شکست بدهیم. 

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: با توجه به اینکه در آن روز تمرین نداشتیم این بازی را به طور کامل دیدم. ذوب‌آهن تیم خوبی است اما شکست‌ناپذیر نیست. هر چند در هفته‌های اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته ولی ما می‌خواهیم در بازی به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.