سرمربی چلسی که اخیرا شایعات مربوط به اخراج احتمالی‎اش مطرح است از باشگاه خواسته تا برای پایان دادن به این شایعات بیانیه‎ای در حمایت از او بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چندی پیش مطرح شد که در صورت ادامه کسب نتایج ضعیف توسط تیم فوتبال چلسی این احتمال زیاد است که آنتونیو کونته از سمت مربی‎گری این تیم برکنار شود. اما خود کونته به این شایعات اعتراض کرده و از باشگاه انتظار دارد که برای پایان دادن به این شایعات بیانیه‎ای صادر کند.

او به سهم خودش این کار را انجام داده بود و گفته بود امکان ندارد در ایتالیا و تیم ملی این کشور مشغول به کار شود، دلیلش هم این است که ۱۸ ماه دیگر از قراردادش مانده است. اما از باشگاه توقعاتی دارد.

او گفت: دوست دارم باشگاه بیانیه‎ای دهد تا به این شایعات درباره احتمال برکناری من پایان دهد. بهتر است در این بیانیه به این نکات اشاره شود که به کار من و نحوه کارم اعتماد دارند. من همه تلاشم را برای این باشگاه کرده‎‌ام. باشگاه حتی از من خواسته تا قراردادم را تمدید کنم و به خاطر تلاشی که همه در این تیم انجام می‎دهیم طبیعی است که چنین تصمیمی داشته باشند.

آن طور که در گزارشات مطرح شده چلسی چندین گزینه برای جانشینی کونته دارد که از بین آن‌ها می‎توان به لوئیز انریکه و مائوریسیو سری اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.