هافبک عراقی پرسپولیس در زمان برگزاری دیدار دربی هشتاد و شش در تهران نیست و دربی هشتاد و شش را به این شکل از دست خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بشار رسن، هافبک عراقی و آماده‌ی این روزهای پرسپولیس در روز ۲۳ فوریه باید در اردوی تیم ملی کشورش برای دیدار دوستانه مقابل عربستان حاضر شود. مساله‌ای که می‌تواند باعث غیبت او در جدال حساس مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر و در دربی هشتاد و شش شود.

استقلال و پرسپولیس دربی برگشت خود را روز ۱۰ اسفند برگزار خواهند کرد و طبق برنامه فدراسیون عراق این کشور روز ۸ اسفند در جدالی دوستانه و تدارکاتی به مصاف عربستان خواهد رفت. باید دید با توجه به دوستانه بودن این دیدار برانکو اجازه جدایی به هافبک عراقی‌اش را خواهد داد یا خیر. البته این دیدار در زمان فیفادی خواهد بود و در صورت مخالفت و ممانعت پرسپولیس از حضور بشار رسن می‌تواند با اعتراض فدراسیون عراق مواجه شود.

غیبت بشار رسن در دربی هشتاد و شش البته خبر بدی برای برانکو و هواداران این تیم خواهد بود و ستاره عراقی با توجه به آمادگی این روزهایش می‌تواند بازیکنی تاثیرگذار در جدال مقابل استقلال تلقی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.