دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت با پیروزی پُرگل مقابل میانمار ثابت کردیم مانند دوره‌های گذشته فقط برای قهرمانی به مسابقات قهرمانی آسیا رفته‌ایم.

علیرضا صمیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره برتری پُرگل ۱۴ بر صفر تیم ایران مقابل میانمار در دیدار نخست مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر مسابقات را با قدرت شروع کردیم. بازی اول در هر تورنمنتی مهم است. میانمار تیم بسیار ضعیفی بود، اما ما هم توانستیم با قدرت شروع کنیم و زهرچشمی از سایر کشورها بگیریم. در عین حال ثابت کردیم که ایران مانند سایر دوره‌ها فقط برای قهرمانی به این مسابقات آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کم و کاستی و مشکلی در اردوی تیم ملی وجود دارد یا خیر؟»، تصریح کرد: در هر صورت در هر تورنمنتی کم و کاستی‌هایی وجود دارد، اما ما به این چیزها توجه نداریم و فقط می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم و ثابت کنیم الکی در رده پنجم جهان نیستیم. همان‌طور که گفتم در تمام مسابقات کم و کاستی‌هایی وجود دارد، اما ما اصلاً به این چیز‌ها توجه نمی‌کنیم و تنها هدف‌مان بالا بردن جام و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال درباره دیدار بعدی ایران مقابل عراق گفت: بازی بعد به مراتب سخت‌تر از میانمار است. چین تیم ریشه‌داری است، اما روز جمعه برابر عراق شکست خورد. برای ما فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی می‌کنیم و فقط هدف‌مان پیروزی است. بازی‌ها رفته رفته سخت می‌شوند و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.

صمیمی در مورد اینکه چه تیم‌هایی را رقیب اصلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا می‌داند،‌ گفت: در هر صورت همه تیم‌ها خوب هستند، اما برخی کشورها مانند ژاپن،‌ تایلند و ازبکستان شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند. فکر می‌کنم رقیب اصلی ما این سه کشور باشند. آنها اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتند و با آمادگی کامل به این مسابقات آمده‌اند، اما ما هم ایران هستیم و باید از عنوان‌مان دفاع کنیم و مانند دوره قبلی این مسابقات قهرمان آسیا شویم.

وی در پایان یادآور شد: واقعاً جای حمید احمدی در این مسابقات خالی است. او یکی از بهترین عقب‌گیرهای ایران است و یکی از ارکان اصلی قهرمانی باشگاه مس سونگون در لیگ برتر بود. امیدوارم احمدی هر چه زودتر بهبودی خود را پیدا کرده و بتواند به تیم ملی کمک کند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.