سرمربی استقلال خوزستان گفت: اگر سپیدرود ۱۰ نفره نمی شد به نفع ما بود، اما این تساوی نه به درد ما می‌خورد نه حریف.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: اگر سپیدرود ۱۰ نفره نمی شد به نفع ما بود، اما این تساوی نه به درد ما می‌خورد نه حریف. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،‌ عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی همه چیز داشت و بازی سطح بالایی بود و یکی از بازی‌های خوب نیم فصل دوم بود. اگر سپید رود ۱۰ نفره نمی شد شاید به نفع ما بود.

وی افزود: انتظار داشتم دو تیم بازی خوب و تهاجمی را انجام دهند که همین‌طور هم شد. تماشاگران از بازی لذت بردند و به نظرم یکی از بازی‌های خوب نیم‌فصل دوم بود، اما این تساوی نه به درد ما می‌خورد نه سپیدرود.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: حتی می‌توانست یکی از دو تیم برنده باشند؛ بازی هر لحظه روی دروازه‌های دو تیم بود، اما از مساوی راضی نیسیتیم، اما یک امتیاز هم در خانه حریف یک امتیاز است. اگر سپیدرود ۱۰ نفره نیم شد به نفع ما بود وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود بازیکنان توان بیشتری می‌گذارند و درباره سپیدرود هم همینطور شد.

ویسی افزود: امروز زمین، زمین صافی بود و در طول هفته هم برای بازی کردن روی زمین خیلی تمرین کرده بودیم، اما چون بازیکنان ما جوان هستند جو ورزشگاه روی آنها تأثیر گذاشته بود، اما رفته رفته بهتر شدیم و نبض بازی را در دست گرفتیم، اما در مجموع می‌توانستیم روی زمین بهتر بازی کنیم و ضربات بیشتری به چارچوب بزنیم، اما خیلی حمله کردیم اما ۲ - ۳ توپ بیشتر به چارچوب نزدیم، اما در مجموع راضی بودم.

وی درباره اینکه او در گذشته گفته بوده دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب بهتر است و اینکه آیا از عملکرد شیخ‌ویسی در این دیدار با توجه به گرفتن پنالتی رضایت دارد یا خیر، گفت: یک دروازه‌بان خوب خیلی می‌تواند به مربی کمک کند، به تیم و به استان و حتی به تیم ملی. لیاقت وحید این نیست؛ او می تواند در تیم ملی گلری کند. در جام حذفی هم چندین بار ما را نجات داد و پنالتی گرفت. فکر می‌کنم این فصل بیشترین پنالتی‌ها را داده‌ایم و کتمرین پنالتی را گرفته‌ایم. اما در مجمعوم از شیخ ویسی راضی هستم

ویسی درباره پنالتی سپیدرود گفت: تیم ما برنده بشود، بازنده بشود و حتی در بدترین شرایط هم درباره داوری صحبت نکرده‌ام و نخواهم کرد. اگر داور اشتباه هم کرده باشد که دست مدافع ما به بدنش چسبیده بود داور جایز الخطاست؛ شاید در پنالی اول هم بازیکن ما لیز خورده باشد، اما در مجموع کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: هیچ مربی دوست ندارد پشت محوطه جریمه ضربه خطا بدهد؛ امروز ۵ بازیکن بلند قامت خط دفاعی ما نبودند، اما با این چیدمان از نتیجه راضی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.