مالک باشگاه تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت:در این هفته چند جلسه با امام‌جمعه شهر بابل، رئیس دادگستری و رئیس نیروی انتظامی برگزار کردیم تا تدابیر امنیتی شدیدی برنامه‌ریزی شود.

مالک باشگاه تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت:در این هفته چند جلسه با امام‌جمعه شهر بابل، رئیس دادگستری و رئیس نیروی انتظامی برگزار کردیم تا تدابیر امنیتی شدیدی برنامه‌ریزی شود. قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه‌به‌خونه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران و دربی مازندران گفت: ابتدا باید بگویم شهر بابل شهری است که مردمان مهربان  و میهمان‌نوازی دارد. خدا را شکر که هواداران پرشوری داریم که همیشه تیم خونه‌به‌خونه بابل راحمایت کردند. از هواداران می‌خواهم که روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند تا تیم خونه‌به‌خونه را حمایت کنند و یک بازی زیبا و جذاب را ببینند و ان‌شاءالله بعد از پایان این بازی ۳ امتیاز را کسب کنیم تا پیروزی را با هواداران تقسیم کنیم.

وی در ادامه گفت: این بازی مثل تمام بازی‌های لیگ ۳ امتیاز دارد و مطمئناً با حضور دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی به تیم ما اضافه شده است شرایط تیم ما بهتر خواهد شد. ما بازی خوبی را مقابل صبای قم انجام دادیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. اسکوچیچ نیاز به تعریف و تمجید من ندارد، خوشبختانه کارنامه خوبی دارد. ما از این انتخاب کاملاً راضی هستیم، مطمئنم در این بازی با افکار اسکوچیچ پیروز از میدان خارج خواهیم شد.

حسن‌زاده در خصوص تدابیر امنیتی این بازی و اینکه با توجه به بازی‌های گذشته اتفاقات و درگیری‌های زیادی به وجود آمده است، آیا این درگیری‌ها ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر، گفت: در این هفته چند جلسه با امام‌جمعه شهر بابل، رئیس دادگستری و رئیس نیروی انتظامی برگزار کردیم تا تدابیر امنیتی شدیدی برنامه‌ریزی شود. حداقل کارهایی که باید انجام شود صحبت شد، حتی تا چند کیلومتر مانده به ورزشگاه اتوبوس تیم‌ها اسکورت خواهند شد. به نظر من این اتفاق نخواهد افتاد. فوتبال باید طوری باشد تا تماشاگران لذت ببرند نه اینکه برای جنگ هواداران به ورزشگاه بیایند. خوشبختانه در سال‌های اخیر این بازی همیشه تب و تاب خاصی داشته و باعث شده هیجان بین مردم به وجود بیاید، اما با توجه به اینکه در بازی رفت اتفاقاتی افتاد و چند نفری از هواداران ما آسیب‌ دیدند، ما این موضوع را فراموش کردیم و برخلاف ادعای بعضی از مسئولان باشگاه نساجی که معتقدند در این بازی تدابیری امنیتی اندیشیده نشده است، باید بگویم چند جلسه فشرده برگزار کردیم و به این جمع‌بندی رسیدیم تا به‌شدت از لحاظ امنیتی برنامه‌ریزی شود تا مشکلی برای بازیکنان و هواداران به وجود نیاید.

وی در پایان گفت: برای بازیکنانم پاداشی در نظر گرفته‌ام تا با روحیه خوب مقابل نساجی قرار بگیرند،‌امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی انجام بدهند تا هواداران داخل ورزشگاه لذت ببرند و آرزو می‌کنم بعد از پایان بازی این ۳ امتیاز نصیب تیم خونه‌به‌خونه بابل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.